شیائومی گوشی می میکس خود را به خاورمیانه می‌آورد

تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند برخی از محصولات خاص خود را به دلیل نبود صرفه اقتصادی و نبود تقاضا همگانی، صرفا در برخی بازارهای هدف عرضه می‌کنند.

به عنوان مثال سامسونگ پرچم‌داران سری گلکسی اس مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون خود را صرفاً در بازار ایالات متحده عرضه می‌کند و یا اینکه سونی اکسپریا زد 4 را تنها با هدف ارائه در بازار کشور ژاپن تولید کرده است.

البته این رویه در برخی اوقات که تقاضا برای برخی محصولات خاص در سایر بازارها آماده باشد ممکن است تغییر کند. در همین راستا به تازگی شرکت شیائومی اعلام کرده است  گوشی می میکس خود را به خاورمیانه می‌آورد.

شیائومی می میکس فبلت 6.4 اینچی این شرکت محسوب می‌شود که برخی از آن به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به پنلی بدون حاشیه کناری یاد می‌کنند و در ابتدا صرفاً در بازار کشور چین عرضه شد؛ با این حال به نظر می‌رسد تقاضا برای آن به میزانی بالا بوده که شیائومی قصد دارد به طور رسمی عرضه آن را از هفته آینده در کشور امارات متحده عربی نیز آغاز کند.

لازم به یادآوریست که در قلب این گوشی هوشمند شاهد به کار گیری پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۱ هستیم که در فرکانس ۲.۳۵ گیگاهرتز پردازش می‌کند، ۴ گیگابایت رم از نوع LPDDR4 به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، در این محصول شیائومی خودنمایی می‌کند. البته نسخه ارتقا یافته این محصول با نام Mi MIX Pro نیز دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است.

طبق اعلام شرکت سازنده، فروش این محصول از هفته آینده و صرفاً به صورت آنلاین به واسطه اپراتورهای اتصالات و کارفور با قیمت 3000 درهم یا 816 دلار آغاز خواهد شد و این شرکت در نظر ندارد فروشگاه جداگانه‌ای را در ابوظبی ایجاد کند. به هر حال این اقدام شیائومی می‌تواند نوید بخش عرضه جهانی گوشی می میکس باشد. با این حال بعید به نظر می‌رسد که حتی در خوش‌بینانه‌ترین حالت شاهد ارائه این محصول در بازار ایالات متحده باشیم، چرا که شیائومی قصد ندارد خود را درگیر پرونده‌های حقوقی بر سر پرداخت نکرده حق پتنت‌هایی کند که بدون اجازه در این محصول استفاده کرده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.