آرکاس تبلت جان‌سخت 101Sapphir را معرفی کرد

به زودی شاهد نمایشگاه MWC خواهیم بود و از همین حالا اطلاعات زیادی از شرکت‌های مختلف در حال پخش شدن است و شرکت آرکاس نیز از این مقوله جدا نیست

0

شرکت آرکاس به تازگی و پیش از شروع نمایشگاه MWC تبلت تازه‌ی خود با نام Saphir 101 را معرفی کرد که تبلتی به شدت جان سخت است! این محصول 10.1 اینچ است و دارای یک چیپ مدیاتک، یک گیگابایت رم، یک باتری 6000 میلی‌آمپری و اما مهم‌تر از همه بدنه‌ی ضد آب و ضربه است.

البته در نگاه اول مشخصات دستگاه آنچنان بالا نیست. در اصل نمی‌توان این تبلت را خیلی رده‌بالا به حساب آورد. رزولوشن دستگاه 1280 در 800 پیکسل است و پردازنده نیز MT8163 چهارهسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی است. درون دستگاه یک پردازنده گرافیکی Mali-T720MP2 نیز وجود دارد و یک گیگابایت رم نیز برای مالتی‌تسکینگ قراره گرفته است.

این تبلت از استاندارد IP68 استفاده می‌کند و طراحی‌ شده تا ضد ضربه و ضدآب باشد. Logic Instrument یکی از دستاوردهای شرکت آرکاس است که در زمینه طراحی محصولات قوی فعالیت می‌کند و این تبلت نیز از دسته‌بندی همین محصولات است.

به عنوان مثال چندی پیش آرکاس، گوشی هوشمندی به نام Saphir 50 معرفی کرد که گوشی 5 اینچی با رزولوشن 720 بود. استفاده از پردازنده مدیاتک 4 هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی به همراه پردازنده Mali-T720MP از دیگر مشخصات دستگاه بود. 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم نیز برای گوشی در نظر گرفته شده بود. اما مهم‌تر از همه این گوشی نیز ضد ضربه و ضدآب بود و همچنین 5000 میلی‌آمپر ظرفیت باتری داشت که آن را کاملا به یک گوشی جان سخت تبدیل می‌کرد.

تبلت آرکاس 101 قرار است که در خرداد ماه امسال وارد بازار شود و تا چند روز دیگر قیمت و مشخصات کامل این محصول در نمایشگاه MWC معرفی خواهد شد. البته این تبلت مشخصات فنی قوی‌ای ندارد اما استفاده از بدنه ضد ضربه و ضد آب باعث می‌شود تا کمی شاهد بالاتر بودن قیمت باشیم.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.