ریزر پاوربانک خود را برای شارژ کردن لپ‌تاپ معرفی کرد

پاوربانک‌های فراوان و بی‌شماری در بازار موجود هستند اما پاوربانک جدید ریزر با هدف شارژ لپ‌تاپ شما طراحی و ساخته شده است.

0

ریزر ساعاتی پیش از Power Bank خود با ظرفیت باتری 12800 میلی‌آمپرساعتی پرده برداشت که با هدف شارژ کردن لپ‌تاپ‌ها ساخته شده است. هدف ریزر البته از عرضه این محصول یک باتری خارجی برای اولترابوک‌های کم‌مصرفی مثب سری Razer Blade این شرکت خواهد بودو به گفته ریزر این پاوربانک می‌تواند دوام شارژ Blade Stealth را 15 ساعت افزایش دهد که برای افرادی که دائماً درحال جابجایی بوده و به پریز برق دسترسی ندارند ایده‌آل است. این پاوربانک از طریق درگاه USB-C به لپ‌تاپ متصل شده و به این ترتیب می‌توانید با آن اولترابوک‌های مدرن امروزی که از طریق این درگاه شارژ می‌شوند، مثل مک‌بوک را شارژ کنید.

این پاوربانک البته به لطف دو درگاه USB-A می‌تواند برای شارژ گوشی، تبلت یا گجت‌های مشابه نیز استفاده شود. به لطف فناوری Quick Charge 3.0 کوالکام اگر گوشی شما از این فناوری پشتیبانی کند پاوربانک ریزر آن را با سرعت بیشتری شارژ خواهد کرد. ریزر قیمت این پاوربانک را 150 دلار و زمان عرضه آن را فروردین‌ماه اعلام کرده است. به این ترتیب پاوربانک ریزر نسبت به محصولات هم‌رده خود گران‌تر است اما شاید تنها محصول برای شارژ همزمان گوشی و لپ‌تاپ و البته با بدنه باکیفیت آلومینیومی باشد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.