تصویر تبلیغاتی جی 6 ال‌جی در رنگ مشکی براق درز کرد

در آستانه شروع نمایشگاه MWC 2017 حالا تصویر دیگری از جی 6 ال‌جی این‌بار در رنگ مشکی براق و از تمامی زوایا منتشر شده است.

0

با وجود این‌که ال‌جی در چند روز اخیر به صورت رسمی بسیاری از قابلیت‌های جی 6 از جمله دوربین دوگانه واید، بدنه ضدآب و گردوغبار، صفحه‌نمایش با نسبت 18:9 و قابلیت‌ عکاسی مربعی را تأیید کرده اما هیچ چیز جای یک تصویر تبلیغاتی رندرشده و باکیفیت را نمی‌گیرد. تصویر درز شده جدید جی 6 را در رنگ مشکی براق نمایش می‌دهد. به نظر می‌رسد این گوشی علاوه بر رنگ فلزی و خاکستری که پیش از این شاهدش بودیم با رنگ جدید مشکی براق نیز عرضه خواهد شد.

حاشیه‌های باریک صفحه‌نمایش شاید مهم‌ترین تغییر نسبت به جی 5 محسوب شود و البته دیگر خبری از ساختار ماژولار هم نیست. همان‌طور که مشاهده می‌کنید دوربین جی 6 برآمده نخواهد بود و حسگر اثر انگشت نیز زیر دوربین دوگانه و فلش دوتایی قرار گرفته است. گوشه‌های صفحه‌نمایش هم گرد بوده و بدنه جی 6 از فلز ساخته شده است. طبق شایعات به دلیل کافی نبودن موجود اسنپ‌دراگون 835 ال‌جی این گوشی را با پردازنده سال گذشته اسنپ‌دراگون 821 وارد بازار خواهد کرد و اما اعتقاد دارد قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بالا مثل دوربین دوگانه و دک چهارگانه صوتی آن را به بهترین گزینه خرید برای اندرویدی‌ها تبدیل می‌کند.

به هر حال تا هشتم اسفندماه و رونمایی رسمی این گوشی در کنگره جهانی موبایل بارسلون زمان زیادی باقی نمانده و می‌توانید در مورد سایر مشخصات و همچنین قیمت و زمان عرضه این گوشی نیز اطلاعات بیشتری در این مراسم کسب کنیم.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.