به‌زودی می‌توانید پی‌سی ویندوز ۱۰ خود را با حسگر اثر انگشت گوشی گلکسی آنلاک کنید

سامسونگ می‌خواهد اپلیکیشن اندرویدی Samsung Flow خود را جهت پشتیبانی از هر پی‌سی با ویندوز 10 گسترش دهد.

0

سامسونگ اولین بار قابلیت باز کردن قفل ویندوز 10 با گوشی را به کمک دستگاه Galaxy TabPro S خود و اپلیکیشن اندرویدی Samsung Flow در سال گذشته معرفی کرد. برای استفاده از این قابلیت تنها کافی است که از حسگر اثرانگشت یک گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی که قبلاً با ویندوز 10 احراز هویت شده باشد استفاده کرد.

به گزارش Sammobile سامسونگ به درخواست کاربران برای اضافه کردن این قابلیت به هر پی‌سی با ویندوز 10 پاسخ داده است. حالا برای اضافه کردن آن به Creators Update ویندوز 10 برنامه‌ریزی می‌کند. بااینکه مایکروسافت هنوز تاریخ انتشار این آپدیت را مشخص نکرده است، انتظار داریم که در حدود 2 تا 3 ماه دیگر آن را عرضه کند. سامسونگ در تبلت خود نیز از چارچوب Windows Hello Companion Device برای فعال کردن قابلیت باز کردن قفل کامپیوتر به کمک حسگر اثرانگشت گوشی استفاده می‌کرد، حالا به نظر می‌رسد که شرکت می‌خواهد این قابلیت را در جدیدترین آپدیت ویندوز 10 نیز جاسازی کرده و آن را به نفع کاربرانش گسترش دهد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.