نسخه جدید تلگرام با قابلیت تغییر پوسته منتشر شد

تلگرام سرانجام در نسخه 3.17 اپلیکیشن خود قابلیت تغییر تم را فراهم کرد. پیش از این برای تغییر پوسته باید از نسخه‌های جانبی و غیررسمی تلگرام استفاده می‌کردید.

0

قابلیتی که خیلی از کاربران تلگرام منتظرش بودند سرانجام به این پیام‌رسان محبوب آمد. در نسخه 3.17 تلگرام امکان انتخاب از میان 3 تم پیش‌فرض، آبی و تاریک وجود داشته و همچنین امکان ساخت تم دلخواهتان نیز از طریق Theme Editor وجود دارد. برای تغییر تم کافیست به تنظیمات و بخش Theme مراجعه کرده و یکی از تم‌ها را انتخاب کنید و یا Create New Theme را برای ساخت تم دلخواهتان انتخاب کنید.

تلگرام همچنین کانال Themes@ را برای نمایش بهترین تم‌های سایر کاربران راه‌اندازی کرده و می‌توانید تم آن‌ها را نیز بر روی تلگرام خود اعمال کنید. آپدیت جدید تلگرام از امروز در گوگل پلی استور برای کاربران اندرویدی در دسترس بوده و کاربران iOS نیز در هفته‌های آتی این قابلیت را دریافت خواهند کرد.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.