اپ‌نت: ویرایشگر ویدئو ActionDirector Video Editor

برای ساخت ویدئوهایی با افکت‌های دلخواه و تنظیمات مختلف نیازی به داشتن اپلیکیشن‌های گوناگون نیست. با داشتن اپ ActionDirector Video Editor می‌توان تمامی تنظیمات موردنظر را انجام داد. این اپ دارای تنوع بسیار بالایی در افکت‌هاست که برای گجت‌های اندرویدی توسط شرکت نام آشنای CyberLink انتشار یافته است.

0

از ویژگی‌های برجسته این اپ امکان ضبط کردن ویدئو توسط خود اپ و سپس انجام تنظیمات بر روی آن می‌باشد. سایر ویدئوهای ذخیره شده در سیستم را نیز می‌توان ویرایش نمود. ویرایش‌ها از ابتدایی‌ترین حالت ممکن شروع می‌شوند تا افکت‌های حرفه‌ای‌تر. مثلا می‌توان نور تصویر و یا کنتراست آن را تغییر داد یا در قسمت‌های دیگر به تغییر رنگ‌ها پرداخت و یا بخش‌هایی از تصاویر را هایلایت نمود. در ادامه روی ویدئوی ایجاد شده می‌توان موزیک موردنظر را قرار داد و آن را با سایر کاربران به اشتراک گذاشت.

تنظیمات دیگر ActionDirector Video Editor شامل کات کردن بخشی از کلیپ‌ها و یا چرخاندن آن در جهت دلخواه، تغییر در سرعت پخش و بزرگنمایی تصویر درهمه یا قسمتی از آن، تکرار بخشی از ویدئو، اضافه کردن متن با رنگ‌ها و فونت‌های متنوع به گوشه دلخواهی از تصویر و اجرای آن در هنگام پخش، کم یا زیاد کردن حجم صدا و یا جایگزین کردن انواع فایل‌های صوتی با فرمت‌های گوناگون به جای صدای اورجینال و در ادامه ادغام کلیپ‌ها با یکدیگر می‌باشد.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.