اپ‌نت: دهکده اسمورف‌ها Smurfs’ Village

شخصیت‌های انیمیشنی دوست‌داشتنی اسمورف‌ها را این بار با بازی Smurfs` Village در کنار خود داشته باشید. این بازی در سبک بازی‌های استراتژیک بوده که با گرافیک بالای خود شمارا مجذوب خواهد کرد. دهکده اسمورف‌ها را مدیریت کرده و محصولات کشاورزی خودتان را خرید و فروش نمایید.

0

در بازی استراتژیک Smurfs` Village بازیکن در نقش یک کشاورز بوده که مزرعه ویران شده‌اش را کنترل می‌نماید و دوباره مثل قبل آن را پربار می‌کند. او باید محصولات مختلف را کاشته، نگهداری‌های لازم را از آن‌ها به عمل آورده و در نهایت به انتظار ثمره آن‌ها بنشیند. کاشت محصول و ثمره دادن هرکدام دارای زمان‌های متفاوت و به نسبت سایر بازی‌های کشاورزی اندکی طولانی‌تر می‌باشد. رسیدن به مزرعه دلخواه از ابتدایی‌ترین مرحله یعنی ساخت آن با ابزاری ساده شروع شده و به تدریج آن را بهبود می‌دهد.

بازی Smurfs` Village به صورت آفلاین بوده اما می‌توان نتایج را برای سایر کاربران در شبکه‌های اجتماعی به صورت آنلاین به اشتراک گذاشت و هدایایی بین روستاها مبادله نمود. در حین بازی اصلی یک سری بازی‌های کوچک نیز قابل انجام هستند از جمله پخت‌و پز با اسمورف شکمو و یا ساخت معجون با پاپا اسمورف. از امکاناتی چون توت‌های اسمورفی نیز می‌توان برای تسریع در رشد محصولات استفاده کرد. این بازی به علت گرافیک بالایی که دارد بسیار پرطرفدار و اعتیادآور می‌باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.