شایعه جدید از اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت رم برای LG V30 خبر دارد

چیپست اسنپ‌دراگون ۸۳۵ به تازگی معرفی شده است و برای اولین بار قرار است در گلکسی‌های اس ۸ سامسونگ شاهد حضور این چیپست قدرتمند باشیم، اکنون نیز شاهد انتشار شایعه جدیدی هستیم که از اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت رم برای LG V30 خبر دارد.

0

کوالکام چندی پیش چشم طرفداران سخت‌افزار پرقدرت در گوشی‌های همراه را به اسنپ‌دراگون ۸۳۵ روشن کرد، این چیپست در کنار قدرت بسیار زیاد، امکانات ویژه‌ای دارد و به این ترتیب انتظار می‌رود بیشتر گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۱۷، اسنپ‌دراگون ۸۳۵ را به خدمت بگیرند.

از طرف دیگر از قرار معلوم کوالکام وظیفه ساخت این چیپست را بر عهده سامسونگ گذاشته است و ظاهرا تا سال آینده اسنپ‌دراگون ۸۳۵ آماده حضور در گوشی‌های تراز اول نیست و اولین گوشی که طعم اسنپ‌دراگون ۸۳۵ را خواهد چشید، گلکسی اس ۸ سامسونگ است.

در این بین انتظار می‌رود تا حدود ۱۰ روز دیگر شاهد معرفی رسمی جی ۶ ال‌جی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷ باشیم، به این ترتیب پرچمدار جدید ال‌جی از اسنپ‌دراگون ۸۳۵ محروم مانده است و این امری نیست که به مذاق طرفداران گوشی‌های تراز اول ال‌جی خوش بیاید.

باخبر شدیم ظاهرا ال‌جی پس از جی ۶، اسنپ‌دراگون ۸۳۵ را در ال‌جی وی‌ ۳۰ به خدمت خواهد گرفت. به این ترتیب بر اساس شایعه‌ای که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی و خبری چین دست به دست می‌چرخد، ال‌جی وی ۳۰ شاهد حضور اسنپ‌دراگون ۸۳۵ خواهد بود، کاملا مشخص است که این پردازنده قدرتمند میزان رم بیشتری نیز نیاز دارد و بر اساس همین شایعه گفته می‌شود در وی ۳۰ شاهد حضور ۶ گیگابایت رم نیز خواهیم بود.

این گونه که پیداست به لحاظ دوربین نیز ال‌جی چیزی برای وی ۳۰ کم نخواهد گذاشت و این گوشی پرچمدار از دوربین دوگانه‌ در قسمت جلو و عقب گوشی بهره می‌گیرد. جالب اینجاست که در کنار تمامی این موارد، شایع شده است ال‌جی وی ۳۰ از امکانات رمز‌آلود دیگه‌ای نیز بهره خواهد برد.

اگر از طرفداران گوشی‌های خانواده وی ال‌جی باشید، حتما می‌دانید که این گوشی‌ها به داشتن صفحه‌نمایش دوم خود معروف هستند، جالب است بدانید گفته می‌شود در وی ۳۰ این صفحه‌نمایش جانبی جای خود را به ویژگی جدیدتری خواهد داد که به لحاظ کارآیی نسبت به صفحه‌نمایش جانبی فعلی که در وی ۲۰ شاهد آن هستیم امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

به غیر از این موارد در حال حاضر اطلاعات بیشتری از وی ۳۰ در اختیار نیست، و فقط گفته می‌شود که ال‌جی برنامه دارد تا وی ۳۰ را تابستان سال آینده راهی کارزار گوشی‌های هوشمند تراز اول کند.

gsmarena.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.