تصاویر و مشخصات گوشی ZenFone 3 GO ایسوس لو رفت

در حالی که ایسوس سهم کمی از بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد، همیشه وقت سعی کرده گوشی‌هایی با توجه به نیاز کاربران در هر مقطع زمانی عرضه کند. البته در این بین شاید بتوان شیوه نام‌گذاری گوشی‌های ایسوس را هم زیر ذره‌بین قرار داد، چرا که تقریباً تمامی گوشی‌های ساخت این شرکت تحت سری ذنفون به بازار عرضه می‌شوند و تنها پسوند نام آن‌هاست که معرف گوشی است.

0

شرکت ایسوس در سال 2015 خط تولید گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه سری “GO” را به دلیل نبود توجهی اقتصادی متوقف کرد؛ با این حال اسناد منتشر شده از گوشی جدید این شرکت با نام ZenFone 3 Go، نشان می‌دهد که این شرکت تایوانی بار دیگر با محصولاتی که میانه بازار را هدف گرفته‌اند در نمایشگاه MWC 2017 حاضر خواهد شد.

تصاویر رندر شده گوشی Zenfone 3 Go نشان می‌دهد که در ساخت این محصول از زبان طراحی سری اول گوشی‌های “GO” و ذنفون 3 پیروی شده است. این تصاویر همچنین نشان می‌دهد که با گوشی هوشمندی مجهز به فریمی تمام فلزی که قاب پشتی آن بسیاری شبیه به آیفون طراحی شده رو به رور هستیم، با این حال پنل جلوی آن صاف و یکدست است. البته به نظر می‌رسد ساخت گوشی‌های هوشمندی با چنین فرم و ظاهر در بین شرکت‌های چینی نیز باب شده، زیرا اوپو و میزو نیز چندین محصول را همین سبک و سیاق به بازار عرضه کرده‌اند.

به هر حال منبع خبر معتقد است که ZenFone 3 Go همچنان خصلت مقرون‌به‌صرفه بودن را از نسل قبلی خود یدک می‌کشد، به طوری که دارای نمایشگری 5 اینچی با وضوح تصویر 720p، تراشه مرکزی اسنپ‌دراگون 410، 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی است.

این محصول در قاب پشتی میزبان دوربین 13 مگاپیکسلی بوده و در قاب جلو نیز از سنسوری 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی بهره می‌برد. Zenfone 3 Go را می‌توانیم یک گوشی مناسب برای فضای چند رسانه‌ای و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بدانیم. شرکت سازنده نیز با توجه به همین موضوع آن را به فلاش ال ای دی دوربین سلفی، میکروفن دوگانه MEMS و پنج بلندگو مجهز کرده است.

انتظار می رود که این محصول با برچسب قیمتی 175 دلاری، در کنار ذنفون 4 در کنگره جهانی موبایل بارسلون که کمتر از یک هفته دیگر آغاز به کار خواهد کرد، برای اولین بار در معرض دید عموم قرار گیرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.