شایعه: آیفون ۸ با قیمت ۱۰۰۰ دلار و صفحه‌نمایش ۵.۱۵ اینچی عرضه خواهد شد

آیفون ۸ اپل گوشی نیست که بدون سر و صدا راهی بازار شود و به همین دلیل از هم اکنون شایعات زیادی را در خصوص آیفون ۸ اپل شاهد هستیم، اخیرا گفته می‌شود آیفون ۸ با قیمت ۱۰۰۰ دلار و صفحه‌نمایش ۵.۱۵ اینچی عرضه خواهد شد.

0

اگر پیگیر اخبار و شایعات فناوری و گوشی‌های همراه باشید احتمال دارد، مینگ چی کو را بشناسید، این فرد ید طولایی در زمینه گمانه‌زنی‌های مختلف برای گوشی‌های همراه تراز اول دارد و انصافا باید گفت که در بیشتر موارد نیز پیش‌بینی‌هایش درست از آب در می‌آید.

بر اساس تصویر دیاگرامی که منتشر شده است، صفحه نمایش ۵.۱۵ اینچی که در سمت چپ مشاهده می‌شود، رزولوشنی برابر با ۲۴۳۷ در ۱۱۲۵ پیکسل دارد، در صورتی که رزولوشن تمامی این صفحه چیزی برابر با ۲۸۰۰ در ۱۲۴۲ پیکسل است، به این ترتیب می‌توان گفت اپل از این فضای باقیمانده برای حضور دکمه‌های تاچ جدیدی که مدت‌هاست صحبت آنها می‌شود را دارد.

مینگ چی کو نیز در این زمینه معتقد است این قسمت، نقش دکمه‌های مجازی را ایفا می‌کند و احتمالا کاربر با لمس این قسمت می‌تواند دستورات مختلفی را صادر کند. در حال حاضر اطلاعات زیادی در این خصوص مشخص نشده است و معلوم نیست این قسمت اضافی در حین تماشای فیلم، به صفحه‌نمایش گوشی اضافه می‌شود یا اینکه به صورت جداگانه می‌توان با آن تعامل داشت.

این اطلاعات شایعاتی را که پیش از این در خصوص کنار گذاشتن دکمه  تاچ‌ آی‌دی در پنل OLED آیفون ۸ مطرح شده بود را نیز تایید می‌کند. با این حساب ممکن است اپل در آیفون ۸ ابزارهای بایومتریک دیگری نظیر اسکن عنبیه چشم یا تشخیص چهره کاربر را به خدمت بگیرد.

مینگ چی کو در کنار این اطلاعات، گمانه‌زنی‌های جالبی را نیز در خصوص قیمت آیفون ۸ مطرح کرده است، بنا به گفته این کارشناس خبره، آیفون ۸ اپل با قیمت ۱۰۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد. این امر چندان هم دور از ذهن نیست چرا که بر اساس آخرین گمانه‌زنی‌ها هزینه تولید آیفون ۸ چیزی حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد بیشتر از تولید آیفون‌های فعلی می‌شود.

در این بین گفته می‌شود تنها پنل OLED که اپل قرار است در آیفون ۸ به خدمت بگیرد چیزی حدود ۷۰ دلار برای اپل آب خواهد خورد. از طرف دیگر این امر چندان هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد چرا که در حال حاضر نیز گفته می‌شود جی ۶ ال‌‌جی و گلکسی اس ۸ سامسونگ هم به عنوان پرچمداران ۲۰۱۷ با قیمت‌هایی بیشتر از آنچه انتظار آن می‌رود راهی بازار خواهند شد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.