رویداد WWDC 2017 اپل ۱۵ خردادماه آینده برگزار خواهد شد

اپل رسم دارد همه ساله، توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان به فناوری را طی رویدادی  تحت عنوان WWDC گرد هم جمع کند، این بار نیز این مراسم WWDC 2017 در خرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

0

اپل از آن دسته از شرکت‌هایی است هر ساله رسم دارد توسعه‌دهندگان و حرفه‌ای‌های دنیای فناوری را گرد هم جمع کند، این رویداد که آنرا با نام WWDC می‌شناسیم سال آینده نیز همانند سال‌های پیش برگزار خواهد شد.

با خبر شدیم زمان برگزاری رویداد WWDC 2017 از ۱۵ خرداد ماه سال آینده شروع و تا ۱۹ خرداد به طول خواهند انجامید، این رویداد که بیشتر در حالت یک کنفرانس خبری برگزار می‌شود اپل از برنامه‌های زمان‌بندی خود برای عرضه نسخه‌های مختلف نرم‌افزارهای این شرکت سخن به میان خواهد آورد و احتمال دارد که شاهد نمایش محصولات اپل نیز باشیم.

به احتمال زیاد نسخه‌های جدید iOS, MacOS, WatchOS و tvOS اپل در مراسم WWDC 2017 رونمایی خواهند شد. در این بین احتمال می‌رود شاهد رونمایی چند اپلیکیشن جدید نیز از جانب اپل باشیم. اپل تاکنون در خصوص این رویداد خود، راز داری کرده است اما انتظار می‌رود با نزدیک شدن به زمان برگزاری آن شاهد درز اطلاعات و اخبار بیشتری از نوآوری‌هایی که قرار است در WWDC 2017 رونمایی شوند باشیم.

اگر از طرفداران برنامه‌های اپل باشید ممکن است بدانید که اپل رسم دارد این مراسم را همیشه در سانفرانسیسکو برگزار کند، اما از قرار معلوم سالن گردهمایی که اپل از آن استفاده می‌کند در دست تعمیر است و قرار است WWDC 2017 در سن‌خوزه برگزار شود.

با این حساب باید گفت، با توجه به سابقه‌ای که از اپل سراغ داریم انتظار می‌رود در این مراسم، اپل طبق معمول هواداران خود را شگفت زده کند.

engadget.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.