شیائومی روی جانشین Mi Mix با حاشیه‌های حتی باریک‌تر کار می‌کند

شیائومی با عرضه Mi Mix  ثابت کرد که کار خود را بلد است و گوشی بدون حاشیه‌ای را راهی بازار کرد که آوازه‌اش هنوز هم بر سر زبان‌ها باقی مانده است. در این بین خبر می‌رسد که شیائومی روی جانشین Mi Mix با حاشیه‌های حتی باریک‌تر کار می‌کند.

0

اگر از طرفداران گوشی‌های هوشمند شیائومی باشید حتما شیائومی Mi Mix را می‌شناسید، شیائومی با معرفی این گوشی هوشمند بدون حاشیه، تمامی منتقدین صنعت موبایل را انگشت به دهان گذاشت و ثابت کرد که حرف‌های زیادی در صنعت موبایل برای گفتن دارد.

کاملا مشخص است که موفقیت شیائومی باعث شده تا این شرکت به دنبال ساخت جانشین این گوشی تراز اول باشد، از آنجایی که Mi Mix به حاشیه باریک صفحه‌نمایش خود معروف است انتظار می‌رود در شیائومی Mi Mix II نیز با گوشی طرف باشیم که حاشیه‌های باریک‌تری از Mi Mix دارد.

در همین بین، لی جون، مدیر عامل شیائومی که شخصا علاقه زیادی به تحریک مشتریان از طریق انتشار اطلاعات و تصاویر محصولات بعدی این شرکت دارد، در یک پست در شبکه اجتماعی بزرگ Weibo از عزم شیائومی برای ساخت گوشی هوشمند Mi Mix II خبر داد. از قرار معلوم در ساخت و طراحی این گوشی، شیائومی از طراح تراز اول فرانسوی، آقای فیلیپ استارک کمک خواهد گرفت.

مرد شماره یک شیائومی اطلاعات زیادی در خصوص نسخه بعدی Mi Mix برملا نکرده است، اما گفته می‌شود ممکن است شیائومی در ساخت Mi Mix II نسبت صفحه‌نمایش این گوشی را با حاشیه قاب آن به میزان ۹۳ درصد برساند، جالب است بدانید این میزان در شیائومی Mi Mix به مقدار ۹۱.۳ درصد است.

این‌گونه که پیداست، شیائومی در ساخت Mi Mix II از بدنه سرامیکی برای قاب این گوشی بهره خواهد گرفت، شیائومی به دنبال راهی می‌گردد تا تمامی قسمت جلوی Mi Mix II را صفحه‌نمایش این گوشی فرا بگیرد. از طرف دیگر گفته می‌شود که Mi Mix II اولین گوشی هوشمند چینی خواهد بود که در آن هیچ دکمه فیزیکی حضور ندارد. با این حساب باید گفت از آنجایی که شیائومی هنوز در ابتدای راه ساخت Mi Mix II است، بدون شک در آینده شاهد درز اطلاعات و تصاویر بیشتری از این گوشی پرطرفدار و زیبا خواهیم بود.

در پایان ذکر این نکته نیز لازم است که سامسونگ و اپل هم برای ساخت گوشی‌های بدون حاشیه آستین بالا زده‌اند و به این ترتیب در آینده نه چندان دور، شاهد تغییر نمای ظاهری گوشی‌های تراز اول خواهیم بود.

androidcentral.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.