محصول واقعیت مجازی بعدی اچ‌تی‌سی «یک چیز متفاوت» خواهد بود

اچ‌تی‌سی حساب زیادی روی فناوری واقعیت مجازی خود باز کرده است و مدعی است محصول واقعیت مجازی بعدی اچ‌تی‌سی «یک چیز متفاوت» خواهد بود.

0

بر کسی پوشیده نیست که اچ‌تی‌سی در صنعت موبایل کار و کاسبی سکه‌ای ندارد و در بیشتر گزارش‌های آماری منتشر شده، شاهد ضررهای پیاپی اچ‌تی‌سی هستیم. در این بین، چیا لینگ چانگ، یکی از مدیران ارشد اچ‌تی‌سی، حضور یک محصول دیگر مرتبط با فناوری واقعیت مجازی را تا اواخر سال آینده از جانب اچ‌تی‌سی تایید کرده است.

اگر به فناوری واقعیت مجازی علاقه داشته باشید، حتما به خوبی می‌‌دانید که هدست‌ واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو توانسته است به خوبی نظر منتقدان را به خود جلب کند. این امر باعث شده تا هدست اچ‌تی‌سی وایو به راحتی رقیب خود هدست آکیولس ریفت که ساخت دست فیس‌بوک است را کنار بگذارد.

این گونه که پیداست موفقیت ساخت هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو به دهان اچ‌تی‌سی مزه کرده است و تا پایان سال آینده شاهد حضور یک محصول دیگر بر اساس واقعیت مجازی از جانب اچ‌تی‌سی خواهیم بود.

چیا لینگ جانگ اشاره‌ای به این محصول رازآلودِ اچ‌تی‌سی نداشته است اما احتمال می‌رود این محصول با گوشی‌‌های جدید اچ‌تی‌سی U مرتبط باشد.

به این ترتیب می‌توان حدس زد اچ‌تی‌سی یک هدست واقعیت مجازی در دست ساخت دارد که از یک پردازنده قوی برای پردازش اطلاعات بهره خواهد برد، البته ساخت چنین محصولی مشکلات خاص خود را دارد که افزایش قیمت این هدست واقعیت مجازی، یکی از مهمترین این مشکلات است.

از طرف دیگر می‌توان حدس زد که اچ‌تی‌سی به دنبال ساخت یک محصول هوشمند پوشیدنی باشد که با واقعیت مجازی نیز بتواند تعامل برقرار کند، احتمال این هم می‌رود که اچ‌تی‌سی در آینده یک گوشی همراه هوشمند با برند وایو را راهی بازار کند که با فناوری واقعیت مجازی سازگاری کامل داشته باشد.

در مجموع باید گفت از آنجایی که اچ‌تی‌سی بازار خوبی در فروش گوشی‌های هوشمند ندارد، انتظار می‌رود با تمام قدرت روی پرژه‌های مربوط به واقعیت مجازی خود کار کند و به این ترتیب این محصول واقعیت مجازی بعدی اچ‌تی‌سی، به احتمال زیاد واقعاً چیز متفاوتی خواهد بود!

phonearena.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.