کانن دوربین بدون آینه EOS M6 را معرفی کرد

کانن دوربین‌های جدیدی را معرفی کرده است که انصافا باید گفت ویژگی‌های چشمگیری را در آنها شاهد هستیم، در بین این دوربین‌های جدید شاهد معرفی دوربین بدون آینه EOS M6 کانن نیز بودیم.

0

اگر از طرفداران عکاسی و به خصوص دوربین‌های عکاسی کانن باشید به احتمال زیاد دوربین M5 کانن را می‌شناسید، این دوربین به امکانات خوبی مجهز بود و می‌‌توان گفت دوربین بدون آینه M6 کانن نسخه بعدی دوربین M5 کانن است با این تفاوت که ویژگی ویوفایندِر الکترونیک در دوربین EOS M6 کانن غیبت دارد.

دوربین EOS M6 کانن

مشخصات دوربین EOS M6 کانن

دوربین EOS M6 کانن از سنسور APS-C CMOS با میزان ۲۴.۲ مگاپیکسل بهره می‌گیرد و دارای پردازنده Digic 7 است، EOS M6 کانن از ایزو ۲۵-۱۰۰، ۶۰۰ نیز پشتیبانی می‌‌کند. بلوتوث، ان‌اف‌سی و وای‌فای نیز برای به اشتراک گذاری تصاویر و کنترل از راه دور در دوربین EOS M6 تعبیه شده است. با استفاده از این تجهیزات،‌ کاربر قادر است، اپلیکیشن مخصوص این دوربین را که ساخت کانن است بر روی گوشی همراه اندروید یا آی‌او‌اس خود نصب کرده و از راه دور با این دوربین جدید کانن تعامل برقرار کند.

دوربین M6 کانن

حرفه‌ای‌های عکاسی به خوبی می‌دانند که این روزها عکس‌های سلفی طرفداران زیادی پیدا کرده است، به همین دلیل در این دوربین جدید نیز شاهد حضور صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی ۳ اینچی هستیم. تا از این طریق کاربر با استفاده از دوربین EOS M6 از موهبت گرفتن عکس‌های سلفی نیز محروم نباشد. لازم به ذکر است که این صفحه‌نمایش تنها زمانی قابل استفاده است که ماژول EVF به دوربین متصل نباشد.

دوربین Canon EOS M6

کانن وعده داده است تا دوربین EOS M6 خود را در فروردین ماه سال آینده راهی بازار کند. کاملاً مشخص است که این همه امکانات در دوربین M6 کانن برای کاربر ارزان تمام نخواهد شد و این دوربین به تنهایی قیمتی برابر با ۷۸۰ دلار دارد و در صورت درخواست مشتری به همراه لنزهای جانبی، قیمتی حدود ۹۰۰ دلار خواهد داشت.

engadget.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.