هواوی واچ ۲ در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی خواهد شد

در حالی که تقریباً ده روز تا آغاز به کار کنگره جهانی موبایل بارسلون زمان باقی مانده، به نظر می‌رسد که هواوی با دستی پر در این نمایشگاه حاضر خواهد شد؛ زیرا شنیده می‌شود که این شرکت علاوه بر پرچمدار جدید خود از نسل جدید ساعت هواوی واچ نیز در MWC 2017 رونمایی خواهد کرد.

0

صنعت تولید گجت‌های پوشیدی طی ماه‌های اخیر با رکود مواجه شده که دلیل این امر نیز به نظر می‌رسد نبود جذابیت در بین ویژگی‌های این دست از محصولات بوده است. در این بین ساعت‌های هوشمند از وضعیت مناسب‌تری نسبت به سایر گجت‌های هوشمند پوشیدنی برخوردار هستند و توسعه دهندگان پلتفرم ساعت‌های هوشمند نیز می‌کوشند تا با تعبیه قابلیت‌های جدید این بازار را کماکان داغ نگاه دارند.

در همین راستا از آنجا نمایشگاه‌های تخصصی فناوری بهترین مکان‌ها برای رونمایی از ساعت‌های هوشمند جدید محسوب می‌شود، شرکت هواوی به احتمال زیاد علاوه بر گوشی‌های پی 10(P10) و پی 10 پلاس (P10 Plus)، ساعت هوشمند هواوی واچ 2 (Huawei Watch 2) را هم در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی خواهد کرد.

در همین حال تصویری از این محصول توسط مدیرعامل هواوی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده که نشان می‌دهد هواوی واچ 2 علاوه بر نسخه کلاسیک در مدلی اسپرت برای ورزشکاران نیز عرضه خواهد شد. در حال حاضر اطلاعاتی بیشتری در رابطه با مشخصات این محصول در دست نیست، با این حال به لطف منابع شرکت چینی میدانیم که نسل جدید ساعت هواوی علاوه بر قدرت گرفتن پیش‌فرض از اندروید ویر 2، از سیم کارت eSIM پشتیبانی خواهد کرد که به آن امکان برقراری مستقیم مکالمه تلفنی را در کنار اینترنت LTE به ارمغان می‌آورد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.