اپ‌نت: بازی ماجرایی Kathy Rain

بازی Kathy Rain از بازی‌های ماجراجویی بوده که شمارا با شخصیت اول بازی یعنی کتی که یک روزنامه‌نگار باهوش و حرفه‌ای است همراه ساخته تا با کمک امکاناتی که در دست دارد به راز قتل پدربزرگش پی ببرد. این بازی شما را به چالش‌های فکری جذابی می‌کشاند.

0

کتی روزنامه‌نگاری است که پدربزرگش را به طرز مشکوکی از دست داده و اکنون به زادگاهش بازگشته تا از این راز پرده بردارد. وی با دوچرخه‌ به مکان‌های مختلف می‌رود و از افراد راجب این مرگ مشکوک تحقیق به عمل می‌آورد. در طول بازی بازیکن دیالوگ‌های مختلفی را می‌بیند و بر اساس پاسخ هرکدام به تحقیقاتش ادامه می‌دهد. کتی یک دفترچه یادداشت و یک جعبه سیگار دارد که سرنخ او در این ماجرا می‌باشند.

 

در این ماجرا سوالات بسیاری برای کتی پیش آمده و با افراد مختلفی به گفتگو می‌پردازد. اینکه چرا پدربزرگش آن شب در آن مکان حضور داشته و یا اینکه چرا مردم آن منطقه دچار نوعی جنون هستند و سوالاتی از این قبیل که با تحقیق و پیش روی در ماجرا باید به پاسخ همه آن‌ها دست یابد. بازی دارای موسیقی جذاب و مهیجی است که بر خلاف گرافیک پایین آن، بازیکن‌ را به راحتی به خود جذب می‌نماید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.