اپ‌نت: تبدیل واحد و ماشین حساب Unit Converter Pro

اپلیکیشنی برای تبدیل آسان واحدها به یکدیگر با نام Unit Converter Pro توانسته با تکیه بر قابلیت‌های بالای خود یکی از پرطرفدارترین‌ها در زمینه اپ‌های تبدیل واحد باشد. این اپ توسط Digit Grove برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است.

0

این اپ برای دو واحد متریک و امپریال قابل استفاده بوده و می‌تواند واحدهای بسیار زیادی را تبدیل نماید. اپلیکیشن Unit Converter Pro توانایی تبدیل بیش از 1600 ارز جهانی را دارد که تمامی این قابلیت‌ها را به صورت آفلاین در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. علاوه بر تبدیل واحدها برای کاربر به صورت ماشین‌حساب عمل کرده و تمامی معادلات را در زمانی کوتاه حل می‌نماید.

با نصب اپ در صفحه اول انواع واحدهای جهانی قابل مشاهده هستند که با انتخاب هرکدام می‌توان به صفحه مربوطه رفت و عملیات تبدیل واحد را انجام داد. در گزینه‌ای دیگر با دسته‌بندی دیگری از واحدها روبرو شده و انواع آن‌ها در دسته‌های رایج، شیمی، مهندسی و بسیاری دسته‌بندی‌های دیگر قابل رویت هستند. گزینه Compound Interest سایر خدمات مربوط را به کاربر ارائه می‌دهد. خدمات و سرگرمی‌هایی چون محاسبه انواع معادلات، درصد و… . در ادامه و در گزینه‌ای که با شکل پرگار نشان داده شده کاربر می‌تواند انواع محاسبات هندسی مانند حجم و مساحت و سایر شاخه‌های ریاضیات را به سرعت انجام دهد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.