دستیار هوشمند Bixby سامسونگ با فناوری Viv Labs ساخته نشده است!

گزارش‌های جدید حکایت از آن دارند که Bixby دستیار هوشمند سامسونگ در واقع نسخه به‌روزرسانی شده S Voice این شرکت است.

0

شواهد و قرائن حکایت از آن دارند که گلکسی اس 8 پرچمدار جدید شرکت سامسونگ از قابلیت‌های جدید و همراه با نوآوری بهره‌مند خواهد شد. تا اینجای کار حرف و حدیث‌های فراوانی در خصوص این قابلیت‌ها مطرح شده که  حجم زیادی از آن‌ها روی قابلیت‌های Bixby، دستیار مجازی جدید شرکت سامسونگ تمرکز دارند. آن‌طور که از شواهد امر مشخص است دستیار هوشمند سامسونگ مجهز شده به هوش مصنوعی، یکی از نقاط قوت پرچمدار سامسونگ در زمینه فروش خواهد بود.

در ماه نوامبر، Injongo Rhee مسئول تکنولوژی سامسونگ موبایل به این نکته اشاره کرد که Bixby به‌طور قابل ملاحظه‌ای متفاوت از دیگر دستیارهای صوتی خواهد بود. او علت این امر را بهره‌گیری از تکنولوژی Viv Labs، شرکتی که تعدادی از اعضای آن روی پروژی سیری اپل کار می‌کرده‌اند عنوان کرد.

با وجود این، جدیدترین اطلاعات منتشر شده توط وال‌استریت ژورنال حکایت از آن دارد که Bixby تا حد زیادی نسخه به‌روزرسانی شده نرم‌افزار S Voice خواهد بود که البته با توجه به قابلیت‌های محدودش به هیچ عنوان گزینه محبوبی برای کاربران نبوده است. در مقام مقایسه، دستیار هوشمند Viv از شرکت Viv Labs سرعت بالا، قابلیت اعتماد و امکان مدیریت چندین و چند درخواست را پیش روی کاربران قرار داده است.

با خرید Viv Labs توسط سامسونگ، این شائبه مطرح شده بود که نرم‌افزارهای تولیدی این شرکت به Bixby و تکنولوژی‌های هوش مصنوعی جدیدی تجهیز خواهند شد اما حالا تردیدهای تازه‌ای در این خصوص مطرح شده است. با این تفاسیر، به‌نظر می‌رسد باید تا زمان رونمایی از گلکسی اس 8 و قطعی شدن قابلیت‌های دستیار هوشمند جدید سامسونگ منتظر بمانیم.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.