ایرفون بی‌سیم BeatsX سرانجام با قیمت 150 دلار عرضه شد

بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره ایرفون‌های BeatsX عرضه‌شده‌اند. اگر چندان در جریان اخبار نبوده‌اید، BeatsX جدیدترین هدفون‌های مجهز به تراشه W1 اپل هستند که به‌تازگی برای خرید آماده‌شده‌اند.

0

درست شبیه به PowerBeats 3 و Airpods قبل از خودشان، قابلیت‌های بسیار زیادی را به کاربران عرضه می‌کنند که مشابه آن‌ها در هدفون‌های بلوتوثی سنتی یافت نمی‌شود.

اگر با دستگاهی که از iOS استفاده می‌کند جفت شوند، مراحل اتصال آن‌ها به دستگاه به طرز شگفت‌انگیزی آسان خواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید بلوتوث در آیفون یا آی‌پد شما فعال باشد، BeatsX در نزدیکی آن قرارگرفته و بعد دکمه پاور را برای چند ثانیه نگه‌دارید. با انجام این کار، دستگاه iOS پیغامی مبنی بر اینکه قادر به دیدن BeatsX در نزدیکی خود است را نمایش می‌دهد. با لمس دکمه Connect، BeatsX به‌صورت مجازی به هر دستگاه اپلی که به حساب iCloud شما دسترسی دارد متصل خواهد شد. در مقایسه با محصولات مشابه، تراشه W1 اپل باعث افزایش فاصله تحت پشتیبانی و بهبود عمر باتری می‌شود. البته که می‌توانید از BeatsX همراه با گجت‌های غیر اپلی استفاده کنید، اما آگاه باشید که اتصال آن به دستگاه چندان ساده نخواهد بود، چراکه تمام توانایی‌های تراشه W1 به کار گرفته نمی‌شود.

ادعاشده که BeatsX با یک‌بار شارژ تا 8 ساعت کار را دوام می‌آورد و با کمک تکنولوژی شارژ سریع تنها با 5 دقیقه شارژ، می‌توان تا 2 ساعت از BeatsX استفاده کرد. برخلاف طراحی تک سایزی AirPod، BeatsX با چهار سری با اندازه‌های متفاوت عرضه می‌شود تا کاملاً در گوش کاربر قرارگرفته و محکم باشد. به‌این‌ترتیب حتی در ورزش‌های پرتحرک نیز مشکل بیرون افتادن ایرفون‌ها را نخواهید داشت.

فعلاً می‌توان BeatsX را در وب‌سایت اپل در چهار رنگ خاکستری، سفید، آبی و مشکی با قیمت 149.95 دلار خریداری کرد. هر دو نسخه مشکی و سفید در یک روز کاری عرضه می‌شوند، اما نسخه آبی بین 7 تا 10 روز و نسخه خاکستری 2 تا 3 هفته پس از سفارش تحویل داده می‌شوند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.