اپ‌نت: بازی مسابقه‌ای Mini Racing Adventures

بازی ماشین‌سواری Mini Racing Adventures از سری بازی‌های سبک آرکید بوده علاوه بر ماشین مسابقه می‌توان با انواع وسایل نقلیه مثل موتور و کامیون نیز به رقابت پرداخت. این بازی توسط شرکت Minimo برای گجت‌های اندرویدی طراحی و به بازار ارائه شده است.

0

بازی Mini Racing Adventures مانند سایر بازی‌های این سبک رقابت تک و یا گروهی ماشین‌های مسابقه‌ای می‌باشد. کنترل این وسایل نقلیه توسط دو پدال گاز و دنده عقب می‌باشد. با نگه داشتن پدال گاز بر سرعت وسیله نقلیه افزوده شده و راحت‌تر از موانع طراحی شده در طول مسیر می‌تواند عبور نماید. با استفاده از پدال عقب می‌توان وسیله را به عقب راند تا در صورت نیاز به اوج گرفتن بتوان این کار را به سادگی انجام داد. در طول مسیر باید از سکه‌های موجود تغذیه نماید تا امتیاز بالایی به دست آورده و در بهینه‌سازی وسیله نقلیه و نیز مسیر خود از آن استفاده نماید.

علاوه بر سکه‌های مسیر در فضاهایی که از بلندی به سمت پایین می‌آید و در واقع اتومبیل یا موتور به پرواز درآمده با چرخش آن در هوا نیز امتیاز به دست می‌آید. در ادامه با کسب امتیازات بیشتر می‌توان اتومبیل‌های مدرن تری را آزاد نمود و یا همان وسیله را با استفاده از تجهیز موتور و کمک فنرها، ارتقا داد. در طول مسیر باید مراقب مصرف بنزین بوده و وسیله را به موقع به بنزین قرار گرفته شده در طول مسیر رساند. یکی از آپشن‌هایی که با سکه‌ها می‌توان گرفت، دریافت بنزین بیشتر در طول مسیر مسابقه می‌باشد. بازی Mini Racing Adventures را می‌توان به صورت فردی و یا درحالت آنلاین به صورت گروهی نیز انجام داد و امتیازات به دست آمده را با سایر کاربران به اشتراک گذاشت.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.