اپراتور ورایزن ساعت هوشمند خود Wear24 را با اندروید ور 2 معرفی کرد

ساعت‌های هوشمند رفته‌رفته راه‌ خود را به مچ دست کاربران باز می‌کنند و به همین دلیل شاهد افزایش علاقه شرکت‌های بزرگ برای ساخت ساعت هوشمند هستیم، به همین دلیل شاهد بودیم که اپراتور ورایزن نیز ساعت هوشمند خود Wear24 را با اندروید ور 2 معرفی کرد.

0

اگر اخبار فناوری را دنبال کرده باشید حتما متوجه شده‌اید که بازارِ خبرهای مربوط به ساعت‌های هوشمند داغ است، گوگل سرانجام نسخه نهایی اندروید ور ۲.۰ و ساعت‌های سازگار را رونمایی کرد و ال‌جی نیز رسما ساعت‌های هوشمند واچ اسپورت و واچ استایل ال‌جی را با اندروید ور ۲.۰ معرفی کرد.

هنوز جوهر این اخبار خشک نشده بود که باخبر شدیم اپراتور آمریکایی ورایزن نیز آستین بالا زده و با عرضه ساعت هوشمند Wear24 به جرگه تولید کنندگان ساعت‌های هوشمند پیوسته است. همان‌گونه که اشاره کردیم این ساعت هوشمند جدید Wear24 نام دارد و در حال حاضر ورایزن تنها یک تصویر از ساعت هوشمند خود بیشتر به بیرون منتشر نکرده است. در Wear24 شاهد حضور اندروید ور نسخه ۲ هستیم و کاملا مشخص است این ساعت هوشمند، که در شبکه مخابراتی ورایزن کار خواهد کرد.

ورایزن در خصوص ساعت Wear24 مدعی شده است که ارتباط دائم ساعت با کاربر و همچنین طراحی زیبا و مشتری‌پسند، اهداف اصلی ساخت ساعت Wear24 بوده است. این گونه که پیداست Wear24 به لحاظ وزن نیز بسیار سبک طراحی و ساخته شده است. جالب اینجاست که کاربر برای برقراری تماس‌ از طریق این ساعت نیازی به گوش همراه هوشمند ندارد چرا که Wear24 از شبکه مخابراتی LTE پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند جدید ورایزن به لحاظ مقاومت نیز توانسته است استاندارد IP67 را کسب کند، حضور این استاندارد در Wea24 به این معناست که این ساعت زیبا به مدت ۳۰ دقیقه در عمق یک متری در زیر آب به راحتی می‌تواند دوام بیاورد. ورایزن در این ساعت هوشمند جی‌پی‌اس نیز تعبیه کرده است، گفته می‌شود که صفحه‌نمایش این ساعت با کمک جی‌پی‌اس در مکان‌های مختلف تغییر ظاهر می‌دهد.

ساعت هوشمند Wear24 حدود یک ماه دیگر با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار از جانب اپراتور ورایزن در بازارهای آمریکا عرضه خواهد شد.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.