قیمت آیفون 8 ممکن است بیش از هزار دلار باشد!

شرکت اپل احتمالا به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون، در کنار آیفون‌های جدید خود نسخه ویژه‌ای با قیمت بالاتر از 1000 دلار را نیز معرفی خواهد کرد.

2

انتظار می‌رود شرکت اپل برای بزرگداشت دهمین سالگرد تولید آیفون، نسخه سطح بالایی از این گوشی هوشمند را در کنار رونمایی از محصولات جدید خود در برنامه‌اش جای دهد. بر اساس گزارش جدید منتشر شده توسط Fast Company، تیم کوک و تیم متخصصان شرکت اپل احتمالا در رویداد سال جاری از سه آیفون جدید رونمایی خواهند کرد. آیفون 7S در قالب ابعاد 4.7 و 5.5 اینچی در کنار آیفون گران‌قیمت‌تر و البته با ابعاد بزرگ‌تر یعنی آیفون 8 مجهز به صفحه‌نمایش 5.8 اینچی که به صفحه‌نمایش OLED بدون حاشیه و البته قابلیت‌های کاملا جدید تجهیز شده قرار خواهد گرفت.

حتی برای آنکه سالگرد آیفون جلوه بیشتری داشته باشد اپل ممکن است نام “آیفون ایکس” را برای محصول جدید خود درنظر بگیرد. این در حالی است که شواهد امر نشان می‌دهد این محصول احتمالا قیمتی بیشتر از 1000 دلار خواهد داشت که البته با توجه به استانداردهای شرکت اپل چندان هم غیرطبیعی به‌نظر نمی‌رسد. در حال حاضر نسخه 256 گیگابایتی آیفون 7 پلاس نسخه آنلاک این شرکت با قیمت 969 دلار هم به فروش می‌رسد. پیش از این هم خبرهای غیررسمی در خصوص تولید آیفون جدید مجهز به صفحه‌نمایش OLED منتشر شده بود اما حالا منابع در دسترس Fast Company این خبر را به‌طور جدی‌تر تایید کرده‌اند. انتظار می‌رود این آیفون به علت بهره‌مندی از صفحه‌نمایش OLED، هزینه اپل را در مقایسه با نسخه‌های مجهز به LCD که در حال حاضر در بازار یافت می‌شوند به چیزی حدود دو برابر افزایش دهد. از سوی دیگر کوپرتینویی‌ها مجبور خواهند شد از نظر توان تولید این صفحه‌نمایش‌ها، دست به دامن شرکت سامسونگ شوند تا نیازهای آن‌ها به‌طور کامل برطرف شود. این احتمال وجود دارد که در آیفون 8/آیفون ایکس شاهد حذف کامل کلید هوم و ادغام آن در صفحه‌نمایش باشیم. کلیدهای کناری هم احتمالا با گزینه‌های لمسی در داخل فریم فلزی جایگزین خواهند شد.

شاید جذاب‌ترین خبر غیررسمی در خصوص آیفون نسل جدید به همکاری اپل با Lumentum مرتبط باشد. آن‌طور که منابع فست کمپانی اعلام کرده‌اند اپل قصد دارد تکنولوژی لمس سه‌بعدی این شرکت را در پرچمدار جدید خود به‌کار گیرد. این امر ممکن است از بهبود کیفیت دوربین تا اضافه شدن قابلیت‌های پیشرفته برپایه واقعیت افزوده یا حتی ایجاد سیستمی برای تشخیص چهره از طریق تاچ‌ آیدی، کاربردهای متفاوتی داشته باشد. البته هنوز هیچ یک از این موارد به‌طور رسمی توسط مسئولان اپل تایید نشده‌اند و از همین رو باید با دیده تردید به آن‌ها نگاه کرد.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Gamil می‌گوید

    همه اینها شایعه است احتمالا 7s با تغییرات جزئی معرفی خواهد شد!الکی امیدوارنباشید.

  2. علی می‌گوید

    این دیگه بی انصافیه بیاد ایران قیمتش میشه 10 میلیون ! یعنی منظورم این قیمت نمیشه ها دلال های محترم بازار به اون قیمت میدن که مثلا پز بدن !
    نا امید شدم از اپل همش قیمتهاشو میبره بالا عوض اینکه نواوری تو گوشیهاش باشه