سامسونگ شاید یک گوشی با صفحه‌نمایش تاشدنی را در MWC به نمایش بگذارد

به احتمال زیاد سامسونگ در حال ساخت یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو است، این گونه که پیداست این گوشی هوشمند با صفحه‌نمایشی تاشدنی، ممکن است در مراسم MWC از جانب سامسونگ معرفی شود.

0

اگر اخبار فناوری و گوشی‌های همراه هوشمند را دنبال می‌کنید حتما به خبرهایی از ساخت یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو از جانب سامسونگ برخورده‌اید. در حال حاضر صحت‌ و سقم این شایعات از جانب سامسونگ تایید نشده است، اما به قول قدیمی‌ها تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها و به احتمال زیاد سامسونگ واقعا در حال ساخت و توسعه یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو است.

گفته می‌شود گوشی هوشمند تاشو سامسونگ احتمالا در پاییز یا اوایل زمستان سال آینده راهی بازار می‌شود و این امر باعث شده است تا از هم اکنون گمانه‌زنی‌هایی در خصوص احتمال معرفی نسخه آزمایشی این گوشی تاشو در مراسم MWC از جانب سامسونگ به گوش می‌رسد، البته ذکر این نکته نیز لازم است که اگر واقعا این امر صحت داشته باشد، به احتمال زیاد مراسم معرفی گوشی هوشمند تاشو سامسونگ در MWC در پشت درهای بسته انجام خواهد شد.

با این حساب ممکن است سامسونگ در مراسم MWC که کمتر از سه هفته با برگزاری آن زمان باقی مانده است، گوشی هوشمند تاشو خود را به صورت خصوصی و در پشت درهای بسته به همکاران تجاری خود نشان دهد و نظر آنها را در خصوص این محصول جدید جویا شود.

از آنجایی که حضور صفحه‌نمایش تاشو در یک گوشی هوشمند تاکنون تجربه نشده است، در خصوص این گوشی هوشمند تاشو که گفته می‌شود سامسونگ آن را با نام گلکسی ایکس راهی بازار می‌کند نمی‌توان به راحتی نظر داد و با این حساب چاره‌ای نداریم به غیر از اینکه امید داشته باشیم در کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷ شاهد معرفی گوشی هوشمند تاشو سامسونگ باشیم.

gsmarena.com

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.