گزارش فارنت: افتتاح بزرگ‌ترین فروشگاه سامسونگ در کشور

سامسونگ امروز 20 بهمن ماه با دعوت خبرنگاران و مردم در مجتمع تجاری چارسو، بزرگ‌ترین مرکز فروش محصولات خود در کشور را افتتاح کرد.

0

بزرگ‌ترین مرکز فروش محصولات سامسونگ روز چهارشنبه ۲۰ بهمن­ ماه طی مراسمی با حضور مدیران ارشد سامسونگ  به طور رسمی آغاز به کار کرد.

در این مراسم، که در حضور هیاتی از مدیران ارشد سامسونگ از کره­جنوبی برگزار ­شد، بام سوک هانگ، مدیر سامسونگ در ایران، افتتاح این فروشگاه را گام بزرگی در جهت عرضه محصولات و خدمات متمایز  برای مشتریان ایرانی دانست.

سامسونگ پیش از این نیز با همکاری مایکروتل فروشگاهی در مجتمع چارسو در اختیار داشت که بیشتر به فروش محصولات سری گلکسی و گوشی‌های موبایل اختصاص داشت، اما امروز این شرکت کره‌ای بزرگ‌ترین فروشگاه خود در ایران را افتتاح کرد.

این فروشگاه تنها اختصاص به دسته‌بندی خاصی ندارد و می‌توان نسبتا تمامی محصولات سامسونگ را در این فروشگاه تازه مشاهده کرد. سامسونگ محصولاتی اعم از انواع مختلف تلویزیون‌ها و نمایشگرهای مختلف خود، جاروبرقی، یخچال، مایکرویو، سری گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی، هدست واقعیت مجازی و ساعت Gear S را در این مجتمع در معرض دید و فروش قرار داده بود.

به گفته مدیر عامل سامسونگ ایران، این فروشگاه ۸۲۰ متری مطابق با آخرین استانداردهای دیزاین و ارائه محصولات طراحی شده  و هدف از  گشایش آن آشنایی هر چه بیشتر مشتریان ایرانی با سبک نوین و هوشمند (smart home) زندگی است. در طراحی این فروشگاه آشپزخانه شبیه سازی شده‌ای با  محصولات سامسونگ در نظر گرفته شده که امکان ارائه این محصولات در محیطی نزدیک به واقعیت را  فراهم کرده است.

در این مراسم علی جعفریه، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ، گفت: «امروز به جرئت مهمترین روز در سال ۹۵ برای بخش موبایل سامسونگ است. این فروشگاه حاصل زحمات تیم بزرگی از سامسونگ و شرکای ما در بازار چارسو است. سامسونگ نه تنها پیشگام در خلق محصولات نوآور الکترونیکی در دنیاست، بلکه امروز پیشگام در عرضه نوین این محصولات هم هست. فروش نوین به معنای ارائه لمس و تجربه محصولات و آشنایی کامل با جزئیات و قابلیت‌های محصول است. هدف اصلی ما در این فروشگاه ارائه متفاوت محصولات برتر و تکنولوژی خاص است، و تاکید بر این نکته که سامسونگ در راستای خلق آینده‌ای الهام بخش از فناوری و خلاقیت حرکت می‌کند.»

این میان شرکت سامسونگ غرفه‌ای را برای بنیاد حمایت از کودکان بیمار ای بی که نوعی بیماری پوستی است ترتیب دیده بود تا شرکت‌کنندگان در مراسم به این بنیاد کمک‌ کنند.

علاقه‌مندان این برند کره‌ای می‌توانند با مراجعه به مجتمع تجاری چارسو واقع در خیابان جمهوری تقاطع حافظ، از این فروشگاه تازه بازدید کنند و محصولات این شرکت را با گارانتی‌های معتبر خریداری کنند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.