تماشا کنید: گیم‌بند؛ ساعت هوشمند آتاری مخصوص بازی!

شرکت Atari به تازگی از ساعت هوشمند جدیدی با نام Gameband رونمایی کرده که قرار است تمرکز آن بر روی بازی‌های کلاسیک باشد.

0

اگر از طرفداران بازی‌های موبایل باشید به احتمال زیاد نام پوکمون‌گو به گوش شما خورده است، به این ترتیب به احتمال زیاد در خصوص نسخه اپل واچ‌ بازی پوکمون‌گو هم شنیده‌اید، اما از قرار معلوم، ساعت‌های هوشمند پتانسیل‌های بیشتری برای بازی‌های حرفه‌ای‌تری دارند و به همین منظور شرکت معظم آتاری که ید طولایی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای دارد یک دست‌بند مخصوص بازی را معرفی کرده است.

این محصول جدید که گِیم‌بَند نام دارد، از نسخه پوشیدنی پردازنده اسنپ‌دراگون ۲۱۰۰ بهره می‌برد و صفحه نمایشی ۱.۶ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل دارد. از قرار معلوم این گیم‌بند جدید در دو نسخه راهی بازار خواهد شد، نسخه‌ اول که بدنه‌ای قرمز رنگ‌ دارد و بازی‌های Pong, Crystal Castles و Asteroids به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب شده است.

نسخه دیگر گیم‌بند آتاری نیز به صورت پیش‌فرض دارای بازی کوتاهی است که Terraria نامیده می‌شود. در این ساعت هوشمند جدید آتاری شاهد حضور درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز هستیم، این درگاه به گیم‌بند آتاری اجازه می‌دهد تا به میزان ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دسترسی داشته باشد.

این حافظه به کاربر اجازه می‌دهد تا موسیقی و تصویرهای دلخواه خود را به گیم‌بند آتاری منتقل کند. بازی‌های کامل دیگری را کاربر از طریق اپلیکیشن PixelFurnace می‌تواند انجام دهد، این اپلیکیشن همراه ساعت هوشمند آتاری نصب می‌شود و کاربر برای اجرای بازی‌های کامل، باید گیم‌بند را به کامپیوتر متصل کند.

امکان دانلود بازی نیز در گیم‌بند وجود دارد. در کنار بازی‌های نصب شده بر روی گیم‌بند آتاری که مجموع آنها به حدود ۲۰ عنوان می‌رسد، این گیم‌بند از امکانات یک ساعت هوشمند نیز کاملا برخوردار است. به این ترتیب تقویم، دفترچه تماس، امکان گرفتن شماره و اپلیکیشن‌ هواشناسی نیز در گیم‌بند آتاری به چشم می‌خورد.

گیم‌بند آتاری در حال حاضر به صورت کیک‌استارتر در حال جمع‌آوری سرمایه است و علاقه‌مندان باید ۹۹ دلار برای گیم‌بند هزینه کنند. ناگفته نماند که این محصول جدید آتاری هنوز به تولید انبوه نرسیده است و با این حساب ممکن است در نهایت نتواند توجه علاقه‌مندان به بازی را جلب کند.

GSMARENA.COM

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.