درز تصاویر ساعت واچ اسپورت ال‌جی ساعاتی پیش از رونمایی رسمی

ایوان بلس، لیکر مطرح در فاصله یک روز مانده به رونمایی از واچ‌اسپورت، رندری از این محصول را در حساب توییتری خود منتشر کرده است.

0

بیست و یکم بهمن ماه تاریخی است که بالاخره دوستداران دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی می‌توانند شاهد عرضه اندروید ور 2.0 باشند. آنچه تاکنون مشخص شده آن است که گوگل قصد ندارد دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی انحصاری خود را برپایه استفاده از نسخه جدید اندروید ور به بازار عرضه کند و این فرصت را به شرکت‌هایی نظیر ال‌جی واگذار کرده است. در همین راستا، ال‌جی واچ استایل فردا رونمایی خواهد شد. این در حالی است که ایوان بلس، افشاگر مطرح اخیرا رندهایی را از ال‌جی واچ اسپورت، دیگر محصولی که روز آتی رونمایی خواهد شد هم منتشر کرده است. آن‌طور که از این تصاویر مشخص است، این ساعت هوشمند از کلید روشن و خاموش (تاج) چرخان در کنار دو کلید دیگر بهره می‌برد.

انتظار می‌رود این محصول از NFC برای پشتیبانی از اندروید پی، GPS، LTE و البته دستیار هوشمند گوگل اسیستنت هم بهره‌مند شود. صفحه‌نمایش 1.38 اینچی این ساعت هوشمند از رزولوشن 480 در 480 پیکسل بهره‌مند شده است. گفته می‌شود واچ اسپورت در قالب بهره‌مندی از 768 مگابایت رم، 4 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، باتری 430 میلی‌آمپرساعتی و استاندارد IP68 به بازار عرضه خواهد شد.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.