درر تصویر و مشخصات جدید از موتو جی ۵ پلاس موتورولا

موتو جی ۵ پلاس از جانب موتورولا در حال ساخت است و به همین دلیل هر از گاهی شاهد درز تصاویر موتو جی پلاس هستیم، اکنون نیز تصویر جدیدی از موتو جی ۵ پلاس به بیرون منتشر شده است که گویای آماده بودن این گوشی برای راهی شدن به کارزار گوشی‌های همراه است.

0

حدود یک ماه پیش تصویری از موتور جی ۵ پلاس موتورولا به بیرون منتشر شده بود، اکنون نیز تصویری از این گوشی موتورولا به بیرون درز کرده است که خبر از آماده بودن موتو جی ۵ پلاس برای روانه شدن به بازار دارد.

برچسب موتورولا که حاوی ویژگی‌های اصلی موتو جی ۵ پلاس است نیز در این تصویر بر روی صفحه‌نمایش این گوشی به چشم می‌خورد. اگر از طرفداران گوشی‌های موتورولا هستید حتما شنیده‌اید که گفته می‌شد موتو جی ۵ پلاس از صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی بهره می‌گیرد، اما از قرار معلوم این گوشی صفحه‌‌نمایشی ۵.۲ اینچی دارد، این امر در برچسب قرار گرفته بر روی صفحه‌نمایش موتو جی ۵ پلاس کاملا مشهود است.

میزان رزولوشن صفحه‌نمایش موتو جی ۵ پلاس نیز فول اچ‌ای است، این گوشی تراز اول از پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز بهره می‌برد. با این حساب می‌توان حدس زد که چیپست اسنپ‌دراگون ۶۲۵ در قلب موتو جی ۵ پلاس جای خواهد گرفت. پشتیبانی از ان‌اف‌سی، سنسور تشخیص اثر انگشت، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با ویژگی فوکوس سریع و باتری ۳ هزار میلی‌آمپری که از ویژگی شارژ توربو بهره می‌گیرد نیز سایر مشخصات اصلی موتو جی ۵ پلاس را تشکیل می‌دهد. به لحاظ نرم‌افزاری نیز انتظار می‌رود این گوشی نسبت به گوشی‌ها‌ی همقطار خود چیزی کم و کسر نداشته باشد و در زمان عرضه به بازار، طعم اندروید ۷ نوقا را چشیده باشد.

در کنار این موارد، پیش‌بینی می‌شود میزان ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در موتو جی ۵ پلاس، تعبیه شده باشد، انتظار می‌رود در تاریخ هشتم اسفند ماه که زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷ است، شاهد رونمایی موتورولا از گوشی‌های موتو جی ۵ پلاس و موتو جی ۵ باشیم.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.