دعوتنامه «روز ال‌جی جی ۶» صفحه‌نمایش با حاشیه باریک را تأیید می‌کند

ال‌جی پرچمدار بعدی خود را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷ رونمایی می‌کند، به همین منظور شاهد ارسال دعوتنامه‌ای از جانب ال‌جی هستیم که در آن ال‌جی حضور صفحه‌نمایش با حاشیه باریک را در جی ۶ خود تایید کرده است.

0

هوادان سینه چاک فناوری‌های جدید و گوشی‌های موبایل تراز اول به خوبی می‌دانند که در هشتم اسفند ماه سال جاری قرار است شرکت‌های بزرگ حاضر در عرصه تولید گوشی‌های همراه در بارسلونای اسپانیا غوغا به پا کنند و با معرفی گوشی‌های تراز اول و جدید هوش از سر کاربران علاقه‌مند ببرند.

این امر باعث شده است تا از هم اکنون شاهد ارسال دعوتنامه‌های مختلف از جانب سلاطین فناوری برای حضور در کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷ باشیم. ال‌جی نیز که یکی از بزرگان این صنعت به حساب می‌آید برنامه‌‌های زیادی برای این مراسم دارد که بزرگترین آنها رونمایی از جی ۶ است.

در دعوت‌نامه‌ای که ا‌ل‌جی برای هواداران و اصحاب رسانه ارسال کرده است شاهد تاکید ال‌جی بر استفاده از صفحه‌نمایش با حاشیه باریک در جی ۶ ال‌جی هستیم. در این بین اگر از طرفداران گوشی‌های تراز اول باشید حتما می‌دانید که پیش از این نیز شایع شده بود ال‌جی از صفحه‌نمایشی در گوشی پرچمدار بعدی خود استفاده می‌کند که بیشتر از ۹۰ درصد از سطح قاب جلوی گوشی را از آن خود کرده است.

در دعوت‌نامه جدید ال‌جی برای جی ۶ شاهد گوشی‌ هستیم که صفحه‌نمایش بزرگی دارد، اما این صفحه‌نمایش به آن اندازه بزرگ نیست که کاربر نتواند آن را در دست بگیرد. ال‌جی در خصوص صفحه‌نمایش حاضر در جی ۶ خود نتوانسته است رازدار خوبی باشد و پیش از این اعلام کرده بود که جی ۶ از صفحه‌نمایشی ۵.۷ اینچی با کیفیت QHD بهره می‌برد. جالب اینجاست که این صفجه نمایش از نسبت تصویر 18:9 بهره می‌گیرد.

حضور پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۱ در کنار جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، دوربین دوگانه در قسمت پشت و دوربین سلفی که ممکن است نقش سنسور اثر تشخیص عنیبه چشم را نیز ایفا کند، سایر مواردی است که در خصوص جی ۶ ال‌جی شایع شده است.

گفته می‌شود که ال‌جی پس از رونمایی از جی ۶ خود، آن را ابتدا برای بازار کره در تاریخ ۱۹ اسفند عرضه می‌‌کند، سپس حدود یک ماه بعد، جی ۶ در تاریخ هجدهم فروردین ماه رسما راهی بازار آمریکا خواهد شد.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.