اپ‌نت: انجام خودکار دستورات با E-Robot

اپلیکیشن‌هایی که تاکنون برای برنامه‌ریزی خودکار و انجام مستقیم دستورات برای اندروید ارائه شده‌اند هرکدام دارای نواقص قابل توجهی بوده‌اند. امروز در فارنت اپلیکیشنی را معرفی می‌کنیم که یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین‌ها در زمینه انجام خودکار کارهاست. اپلیکیشن E-Robot توسط Tamas Barta برای کاربران اندروید به بازار ارائه شده است.

0

برای آنکه دیگر از پروفایل‌های مختلف با تنظیمات پیچیده و گوناگون استفاده نشود می‌توان به سادگی با نصب و اجرای E-Robot به گجت اندرویدی خود برنامه‌ها و دستورات لازم را داد تا در زمان معین شده آن‌ها را به انجام برساند. چگونگی اجرای دستورات و کارهایی که در هنگام اجرا توسط دستگاه باید انجام بپذیرد نیز توسط کاربر قابل تنظیم بوده و به آسانی اجرا می‌شود. این امر سبب صرفه‌جویی در زمان و انرژی شده و نیز از احتمال فراموش کردن برخی مسائل نیز جلوگیری به عمل می‌آورد.

می‌توان دستورات را به صورت دستی و جداگانه به E-Robot داد تا آن‌ها را انجام دهد و یا در غیر اینصورت کاربر طبق پارامترهای پیش‌فرض یک سری دستورات را وارد کرده تا در پی آن شاهد اجرای برخی رویدادها باشد. این پارامترها در این اپ دارای تنوع و گستردگی زیادی بوده و هریک نیز به طور جداگانه قابل بررسی و شخصی‌سازی می‌باشند. پارامتر مکانی و موقعیتی نیز در کنار پارامتر زمان برای E-Robot قابل درک بوده و در کنار آن می‌توان پارامترهایی چون آب‌و هوا را نیز گنجاند. اینکه بعد از رسیدن به زمان انجام دستورات، اپلیکیشن چه عملیات‌های را اجرا نماید نیز در کنترل کاربر بوده و تا تعداد بسیار بالایی را پشتیبانی می‌نماید. در ادامه می‌توان از تمامی دستورات بکاپ تهیه کرد و تمام آن‌ها را در صورت نیاز در زمانی دیگر به اجرا درآورد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.