گلکسی اس 8 پلاس احتمالاً فروش بیشتری نسبت به گلکسی اس 8 خواهد داشت

تجربه به سامسونگ ثابت کرده است که کاربران گوشی گران‌ قیمت‌تر گلکسی اس ۷ اج را نسبت به گلکسی اس ۷ ترجیح می‌دهند این امر باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های فروش بیشتر گلکسی اس پلاس نسبت به گلکسی اس ۸ از هم اکنون مطرح شود.

0

معرفی همزمان دو پرچمدار، از آن شیوه‌‌هایی است که سامسونگ در بازار موبایل ابداع کرد، این امر در میان کاربران بازخورد خوبی داشت و گزارش‌ها حکایت از تمایل کاربران به خرید بیشتر گلکسی اس ۷ اج نسبت به گلکسی اس ۷ دارد. جالب اینجاست که حتی گفته می‌شود ۷۰ درصد فروش گلکسی‌های ۷ سامسونگ از آن گلکسی اس ۷ اج است.

این امر باعث شده پیش‌بینی شود سامسونگ از هم اکنون حساب کار خود را بکند و با توجه به احتمال فروش بیشتر گلکسی اس ۸ پلاس نسبت به گلکسی اس ۸ در پی ساخت بیشتر گلکسی اس ۸ پلاس باشد. لازم به ذکر است که سامسونگ در حال حاضر در خصوص مدل گلکسی اس ۸ پلاس سخنی به میان نیاورده است اما از آنجایی که گفته می‌شود گلکسی اس ۸ نیز صفحه‌نمایشی خمیده دارد، نامگذاری گلکسی اس ۸ اج برای گوشی‌های پرچمدار سامسونگ که هر دو صفحه‌نمایشی خمیده دارند چندان، منطقی به نظر نمی‌رسد.

از طرف دیگر گفته می‌شود که ممکن است گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ با صفحه‌ای نمایشی بزرگ و خمیده ۶.۲ اینچی راهی بازار شود، از طرف دیگر از قرار معلوم ابعاد صفحه‌نمایش گلکسی اس ۸ نیز ۵.۷ اینچی است. ظاهرا گلکسی‌های اس ۸ بعدی سامسونگ به غیر از ابعاد صفحه‌نمایش تفاوت چندان دیگری با یکدیگر نخواهند داشت. به این ترتیب احتمال اضافه شدن عبارت پلاس به انتهای گلکسی اس ۸ که صفحه‌نمایشی ۶.۲ اینچی دارد کاملا محتمل به نظر می‌رسد.

با این حساب اگر سامسونگ به گذشته فروش گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج توجه داشته باشد، احتمال می‌رود که آمار تولید گلکسی اس ۸ پلاس نسبت به گلکسی اس ۸ میزانی ۷ به ۳ داشته باشد.

انتظار می‌رود در کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷ که از هشتم اسفند ماه برگزار می‌شود، شاهد نمایش ویدئویی یک دقیقه‌ای از گلکسی اس ۸ باشیم. به احتمال زیاد در تاریخ نهم فروردین ماه سال آینده نیز گلکسی‌های اس ۸ سامسونگ به صورت غیر رسمی رونمایی خواهد شد،

با این حساب اگر از طرفداران گوشی‌های همراه هوشمند هستید تاریخ‌هایی که به آن اشاره کردیم را در تقویم خود علامت بزنید، بدون شک در این روزها اخبار زیادی برای شما در فارنت خواهیم داشت.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.