تصاویر جعبه ساعت هوشمند واچ استایل ال‌جی درز کرد

تصاویر جدیدی از جعبه و نمای جلویی ساعت هوشمند جدید الجی به نام واچ استایل منتشر شده است.

0

تاکنون خبرهای غیررسمی زیادی در خصوص ساعت‌های هوشمند جدید الجی منتشر شده است. به عنوان نمونه در مهم‌ترین این خبرها می‌دانیم که دو محصول جدید الجی در دسته دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی با عنوان واچ اسپورت و واچ استایل، همزمان با رونمایی رسمی از اندروید ور در تاریخ 20 بهمن‌ماه رونمایی خواهند شد.

این در حالی است که در جدیدترین اخبار مربوط به این ساعت‌های هوشمند، یکی از کارکنان وب‌سایت فروش آنلاین BestBuy تصویری را از نمای جلویی واچ استایل منتشر کرده است. بر این اساس، این ساعت هوشمند از صفحه دایره‌ای به همراه کلید تکی در سمت راست بهره‌مند خواهد شد. این ترکیب در کنار بندهای استاندارد با عرض 20 یا 22 میلی‌متر قرار خواهد گرفت.

در پشت جعبه، استیکر ایمنی دستگاه خودنمایی می‌کند و در سمت دیگر نام دستگاه با کد LG-W270 در کنار اطلاعاتی در خصوص اینکه ساعت هوشمند الجی در ماه گذشته در کشور کره تولید شده و اکنون در فاز توزیع قراردارد به چشم می‌خورد.

 

الجی واچ استایل از 512 مگابایت رم در کنار باتری 240 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. صفحه‌نمایش این محصول از نوع  P-OLED 1.2 اینچی با رزولوشن 360 در 360 پیکسل خواهد بود. علاوه بر این، بهره‌مندی از استاندارد IP67 هم مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را به همراه خواهد داشت. این ساعت هوشمند از نمایشگر تعداد ضربان قلب یا پشتیبانی از قابلیت‌های ارتباطی 3G,4G,GPS یا NFC بی‌بهره بوده و به همین دلیل به احتمال زیاد ارزان‌تر از واچ اسپورت خواهد بود.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.