اپ‌نت: مدیریت دانلود در اندروید Download Manager Accelerator

برای مدیریت دانلود فایل‌های خود به آسانی و در زمانی کوتاه از اپلیکیشن Download Manager Accelerator استفاده نمایید چرا که این اپ با رابط کاربری آسانی که دارد کار را حتی برای کاربران مبتدی ساده نموده و در عین سادگی نتیجه‌ای مورد قبول ارائه می‌دهد.

0

اپلیکیشن Download Manager Accelerator نسبت به سایر اپ‌های مدیریت دانلود دارای سرعت بالاتری بوده و فایل‌های حجیم را نیز در زمانی کوتاه دانلود می‌نماید. این اپ به گونه‌ای طراحی و تنظیم شده که می‌تواند گجت اندرویدی را وادار به استفاده از نهایت پهنای باند موجود نماید و در نتیجه سرعت دانلود را به اندازه چشمگیری بالا می‌برد. فایل در حال دانلود به صورت یک نوار نمایش داده می‌شود تا کاربر بتواند از روند دانلود فایل مطلع شده و هر زمان که این فرآیند به پایان رسید آن را به راحتی مدیریت نماید.

ماننید سایر اپ‌های این‌چنینی Download Manager Accelerator نیز قابلیت از سرگیری فایل در حال دانلود را دارد. برای مثال اگر در هنگام دانلود مشکلی پیش آمد و یا اتصال به نت قطع شد نیازی به دانلود آن از اول نیست چرا که این اپ خود دانلود را از ادامه مسیر انجام می‌دهد و در نهایت قطعات جدا دانلود شده را به صورت یک فایل پیوسته و بدون کمترین اشکالی در اختیار کاربر می‌گذارد. فایل‌های مدنظر را می‌توان بدون هیچ گونه محدودیتی در حجم انتخاب و پروسه دانلود آن را به انجام رساند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.