اندروید ور ۲ و ساعت‌های جدید ال‌جی شاید زودتر از انتظار از راه برسند

بر اساس توییتی که روز جاری توسط لیکر معروف یعنی ایوان بلس منتشر شده، اندروید ور 2.0 و اولین ساعت‌های هوشمند مجهز به این نسخه از سیستم‌عامل گوگل، احتمالا یک روز زودتر از تاریخ موعود رونمایی خواهند شد.

1

به این ترتیب الجی واچ استایل و الجی واچ اسپورت به جای هجدهم که پیش از این توسط خود بلس اعلام شده بود، در تاریخ هفدهم بهمن‌ماه پیش روی بازدیدکنندگان قرار می‌گیرند. آن‌طور که از شواهد امر پیداست LG Watch Style با قیمت 249 دلار و LG Watch Sport با قیمت 349 دلار به بازار عرضه خواهند شد. واچ‌اسپورت به پشتیبانی از شبکه LTE و قابلیت‌های ارتباطی NFC و GPS هم تجهیز شده است.

با این تفاسیر، هنوز مشخص نیست که آیا تاریخ 10 فوریه‌ای یا نوزده بهمن‌ماهی که پیش از این برای عرضه محصولات جدید ذکر شده بود هم یک روز جابه‌جا خواهد شد یا نه؟! بلس توضیحی در این زمینه ارائه نکرده و از همین رو باید انتظار داشت که همان 19 بهمن تاریخ عرضه ساعت‌های هوشمند الجی به بازار و البته زمان آغاز عرضه اندروید ور 2.0 باشد.

هر دو ساعت هوشمند شرکت الجی با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS سازگار بوده و به دستیار هوشمند شرکت گوگل یعنی اسیستنت تجهیز شده‌اند. واچ اسپورت نه‌تنها به شما این امکان را می‌دهد تا بدون برقراری ارتباط با گوشی، با دیگران تماس بگیرید بلکه از همان شماره استفاده شده توسط گوشی شما بهره می‌برد. واچ اسپورت به عنوان گزینه گران‌قیمت‌تر از نمایشگر تعداد ضربان قلب و استاندارد مقاومت IP68 بهره می‌برد. این در حالی است که واچ استایل هم به استاندارد IP67 تجهیز شده است. با این تفاسیر می‌توانید در باران، زیر دوش حمام و یا موقع شست و شوی ظرف‌ها با خیال راحت از این ساعت‌ها استفاده کنید.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. یاشار می‌گوید

    پس چرا نمیاد امروز بیستمه راستی نحوه ابدیتم بگید