مشخصات فنی و قیمت پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس هواوی فاش شد

جیزی به رونمایی رسمی پرچمداران بعدی هواوی باقی نمانده است و این گوشی‌های تراز اول قرار است در کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷ رسما رونمایی شوند، در این بین اکنون در چین شاهد انتشار بروشور مشخصات فنی و قیمت پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس هواوی هستیم.

0

هواوی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷ حسابی دست پر به میدان خواهد آمد و در این مراسم شاهد رونمایی پرچمداران بعدی هواوی هستیم. در این بین آ‌نگونه که باید و شاهد هواوی نتوانسته است در خصوص اطلاعات و مشخصات گوشی‌های تراز اول بعدی خود راز نگه دار باشد و تاکنون اطلاعات مختلفی از هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس به بیرون منتشر شده است.

اکنون نیز شاهد دست به دست شدن بروشوری در اینترنت هستیم که به مشخصات فنی و قیمت پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس هواوی اشاره دارد، بر اساس اطلاعاتی که در این بروشور شاهد آن هستیم، هواوی پی ۱۰ در سه نسخه متفاوت روانه کارزار گوشی‌های همراه هوشمند خواهد شد که یکی از این مدل‌ها به ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است، در این بروشور قیمت این گوشی ۵۰۸ دلار درج شده است، از قرار معلوم مدل بعدی هواوی پی ۱۰ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی روانه بازار می‌شود و قیمتی برابر با ۵۹۵ دلار دارد و در نهایت سومین نسخه از هواوی پی ۱۰ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این گوشی نیز از قیمتی برابر با ۶۸۲ دلار برخوردار خواهد بود.

از طرف دیگر هواوی پی ۱۰ پلاس تنها در دو نسخه راهی بازار خواهد شد، نسخه اول به چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی اطلاعات مجهز خواهد بود و قیمتی برابر با ۷۲۶ دلار دارد. مدل بعدی هواوی پی ۱۰ پلاس نیز با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود و قیمتی برابر با ۸۲۸ دلار دارد.

در هر دو گوشی شاهد حضور صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ خواهیم بود. هواوی از چیپست کیرین ۹۶۵ که ساخت دست این شرکت است در پرچمداران خود استفاده می‌کند و در هر دو گوشی شاهد حضور دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با لنز Leica خواهیم بود. لازم به ذکر است که دوربین سلفی هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس نیز از نوع ۸ مگا پیکسلی است. با این تفاسیر می‌توان گفت هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس به غیر از میزان حافظه و رم، از لحاظ سایر ویژگی‌های سخت‌افزاری تفاوت زیادی ندارند. در پایان ذکر این نکته نیز لازم است که گفته می‌شود هواوی پی ۱۰ صفحه‌نمایشی مسطح دارد اما هواوی پی ۱۰ پلاس از صفحه‌نمایش خمیده بهره خواهد گرفت.

البته از آنجایی که هواوی این اطلاعات را رسما تایید نکرده، ممکن است در زمان رونمایی رسمی هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس شاهد مشخصات و قیمت متفاوتی نسبت به آنچه در حال حاضر از این گوشی‌ها در اختیار داریم باشیم.

همان‌گونه که در ابتدا هم اشاره کردیم، هواوی پی ‍۱۰ و هواوی پی ۱۰ پلاس قرار است در کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷، رسما رونمایی شود. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم در زمان برگزاری این مراسم که حدود ۲۰ روز به آن زمان باقی مانده است، حتما فارنت را دنبال کنید، در هشتم اسفند ماه در کنار رونمایی از هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس، شاهد رونمایی از گلکسی تب اس ۳، ال‌جی جی ۶ و محصولات جدید دیگری جانب سلاطین فناوری خواهیم بود.

phonearena.com

 

 

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.