اپ‌نت: بازی Towaga

این بار در نقش موجود افسانه‌ای و عجیبی به نام Towaga دربیایید و از لذت یک بازی شوتر و زیبا بهره‌مند شوید. خدایان در انتظار نبرد و دفاع Towaga از ماه هستند. این نبردها توسط گذشتگان در قالب نبردهایی سخت پیش‌گویی شده.

0

Towaga موجودی‌ست که در بالای یک قله قرار گرفته و وقتی نمایان می‌شود سایر موجودات علیه او شورش کرده و او برای دفاع از خود باید به مبارزه با آن‌ها بپردازد. در طول بازی از چندین دنیای متفاوت عبور کرده و صحنه‌های جذاب و باکیفیت بالایی را نظاره خواهد کرد. گرافیک فوق‌العاده بازی مخاطب را مدت‌ها سرگرم نموده و اورا مبهوت موسیقی جذاب آن می‌نماید.

کنترل بازی به صورت لمسی بوده و Towaga را باید با لمس صفحه به بالا و پایین از موانع و مسیرها عبور داد. با بالاتر رفتن مراحل سطح دشمنان و موانع مسیر نیز بالاتر رفته تا بازی جریانی یکنواخت نداشته باشد. با از بین بردن هریک از دشمنان و یا گذشتن از موانع بازیکن امتیاز کسب می‌کند. مجموع امتیازات برای او یک رکورد محسوب شده و ثبت می‌شود. مراحل مختلف بازی در مکان‌هایی گوناگون و با مناظری خاص و زیبا انجام می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.