آپدیت جدید واتس‌اپ و شکلک‌های جدید اندروید 7.1 و iOS 10.2 برای همه کاربران

به‌روزرسانی جدید و البته آزمایشی واتس‌اپ برای اندروید امکان استفاده از طیف وسیعی از شکلک‌های جدید حتی نمونه‌های مربوط به اندروید 7.1 و iOS 10.2 را فراهم می‌کند.

0

شکلک‌ها یا همان اموجی‌ها به ابزاری کاربردی در محیط پیام‌رسان‌ها تبدیل شده‌اند و مسئولان واتس‌اپ هم به خوبی از این موضوع آگاه هستند. در همین راستا، مهندسان واتس‌اپ در تلاشند تا راهکارهایی را برای بهبود تجربه کاربران در استفاده از این شلک‌ها ایجاد کنند. به این منظور، در نسخه آزمایشی جدید واتس‌اپ برای سیستم‌عامل اندروید (نسخه 2.17.44) این امکان فراهم شده تا به مجموعه کاملی از شکلک‌های جدید که پیش از این در سیستم‌عامل‌های iOS 10.2 یا اندروید 7.1 شاهد بودیم دسترسی داشته باشید. این اموجی‌ها در دسته شکلک‌هایی با یونیکد 9.0 قرارگرفته و حتی در صورتی که از اندروید 7.1 هم استفاده نکنید می‌توانید آن‌ها را به‌کار بگیرید.

شکلک‌های مربوط به مشاغل مختلف، شکلک دلقک، آووکادو، دختر و پسری که دست خود را روی صورتشان قرار داده‌اند (به نشانه ناراحتی)، پروانه، چهره‌ای با حالت تهوع، یک پسر در حال رقص، لیوانی پر از آب میوه و مواردی از این دست را در به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ شاهد خواهید بود. در صورتی که نمی‌توانید انتظار دریافت این اموجی‌های جدید را روی نسخه پایدار و نهایی واتس‌اپ بکشید، این امکان وجود دارد تا با مراجعه به پلی‌استور گوگل روی گوشی اندرویدی خود، با پیمایش به سمت پایین خود را به عنوان یک بتا تستر ثبت‌نام کنید. پس از چند دقیقه، پیشنهادی برای دریافت نسخه بتای واتس‌اپ روی گوشی شما پدیدار خواهد شد.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.