اپل یک پتنت شارژر پوشیدنی برای اپل واچ را ثبت کرد

هر از گاهی شاهد ثبت پتنت متفاوتی از جانب اپل هستیم، این بار نیز از قرار معلوم، اپل یک پتنت شارژر پوشیدنی برای اپل واچ را ثبت کرده است.

0

اداره ثبت پتن‌های آمریکا اسناد جدیدی را در خصوص یک پتنت جالب از جانب اپل برای شارژ تجهیزات پوشیدنی هوشمند به ثبت رسانده است. در این پتنت اطلاعات ساخت و تولید شارژری به ثبت رسیده است که در بند اپل واچ تعبیه می‌شود.

در تصاویری که از این پتنت جدید منتشر شده است، شاهد حضور سیم باریکی هستیم که باتری داخل بند ساعت را به پشت اپل واچ متصل می‌کند. بر اساس آنچه از روی این تصاویر به نظر می‌رسد می‌توان گفت بند جدیدی که اپل قصد ساخت آنرا دارد بسیار باریک طراحی خواهد شد.

بدون شک باریک‌ بودن بند در این پتنت شارژر پوشیدنی به راحتی کاربر منجر می‌شود. لازم به ذکر است که پتنت‌های ثبت شده الزامی برای استفاده در محصولات یک شرکت ندارند وگاهی اوقات شرکت‌های بزرگ در عرصه فناوری‌ تنها یک پتنت‌ را به ثبت می‌رسانند تا سایر شرکت‌ها نتوانند از ایده استفاده شده در این پتنت به نفع خود استفاده کنند. با این حساب چه بسا که پتنت شارژر پوشیدنی اپل واچ نیز روی دنیا را نبیند.

جالب اینجاست که اپل واچِ به تصویر کشیده شده در این پتنت به لحاظ ظاهر با آنچه در بازار دیده‌ایم تفاوت دارد و اپل واچ در این پتنت به صورت دایره‌ای ترسیم شده است. در این زمینه می‌توان گفت، اگر با سیاست‌های اپل آشنا باشید، حتما می‌دانید که اپل در طرح پتنت‌های خود، محصولات این شرکت را دقیقا همانند آنچه در بازار وجود ندارد ترسیم نمی‌کند و چه بسا دایره‌ای بودن اپل واچ حاضر در این پتنت‌ نیز به همین دلیل باشد.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.