آپدیت اندروید ۷ برای اچ‌تی‌سی وان M9 به‌صورت جهانی منتشر شد

اچ‌تی‌سی اخیرا برای انتشار آپدیت‌ اندروید ۷ نوقا جهت گوشی‌های خود این دست و آن دست می‌کند و اچ‌تی‌سی ۱۰ هنوز به این آپدیت مجهز نشده است اما باز هم جای خوشحالی است چرا که باخبر شدیم آپدیت اندروید ۷ برای اچ‌تی‌سی وان M9 به‌صورت جهانی منتشر شده است.

1

آپدیت اندروید ۷ هنوز برای کاربران اچ‌تی‌سی ۱۰ در اروپا و آمریکا منتشر نشده است و خبرهایی از تاخیر انتشار این آپدیت برای کاربران اچ‌تی‌سی ۱۰ به گوشی می‌رسد، اما از قرار معلوم، پرچمدار بازنشسته اچ‌تی‌سی، گوشی اچ‌تی‌سی وان M9 از اچ‌تی‌سی ۱۰ برای دریافت آپدیت جدید اندروید ۷ خوش‌شانس‌تر بوده است و اکنون شاهد انتشار آپدیت اندروید ۷ برای اچ‌تی‌سی وان M9 به صورت جهانی هستیم.

اگر با فرآیند انتشار آپدیت‌‌های جدید اندروید برای گوشی‌‌های هوشمند آشنا باشید، حتما به خوبی می‌‌دانید که این کار، فرآیندی زمان‌بر است، این امر در بیشتر مواقع برای گوشی‌هایی که یکی دو سال در بازار حضور دارند نیز زمان‌بیشتری می‌برد. با این حساب امیدواریم کاربران اچ‌تی‌سی وان M9 که گوشی چندان به‌روزی نیز ندارند پس از دریافت این آپدیت جدید با مشکل روبرو نشوند.

گراهام ویلِر، مدیر واحد خدمات و محصولات اچ‌تی‌سی در پیام تویئتری پس از انتشار آپدیت اندروید ۷ برای اچ‌تی‌سی وان M9 اظهار امیدواری کرده است که به زودی این آپدیت در سرتاسر دنیا برای کاربران منتشر خواهد شد.

به کاربران اچ‌‌تی‌سی وان M9 در خصوص دریافت این آپدیت جدید پیام هشداری داده می‌شود، اگر هم از آن دسته از کاربران هستید که حوصله صبر کردن برای دریافت پیام آپدیت را ندارند، می‌توانید از قسمت Settings وارد منوی About شده و در قسمت Software Update از دریافت جدید‌ترین آپدیت اندروید اطمینان خاطر حاصل کنید.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Hamid می‌گوید

    من نزدیک دو هفته پیش دریافت کردم
    تا حالا هم مشکلی پیش نیومده