تماشا کنید: مقایسه سرعت میت 9 پرو هواوی با وان‌پلاس 3T

گوشی‌های تراز اول زیادی در بازار وجود دارد که در بین آنها وان‌پلاس 3T و میت ۹ هواوی به لحاظ سخت‌افزاری، در میان قویترین گوشی‌های هوشمند روز دنیا قرار می‌گیرند به این ترتیب بد نیست با هم نگاهی داشته باشیم ه مقایسه سرعت وان‌پلاس 3T و میت ۹ پرو هواوی.

0

در قلب وان‌پلاس 3T, چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۱ جا خوش کرده است، هواوی میت ۹ پرو نیز از چیپست کیرین ۹۶۰ بهره می‌گیرد، این امر باعث شده است تا این دو گوشی تراز اول در حال حاضر به لحاظ سخت‌افزاری، به عنوان قوی‌ترین گوشی‌های بازار به حساب بیایند.

دو گوشی مذکور به لحاظ رم نیز چیزی کم و کسر ندارند و در هر دو آنها شاهد حضور ۶ گیگابایت رم هستیم، از لحاظ نرم‌افزاری نیز هر دو گوشی از اندروید نسخه ۷ نوقا بهره می‌برند. تمامی این موارد دست به دست هم داده‌اند تا این دو گوشی پرقدرت در یک آزمایش به لحاظ سرعت به مصاف یکدیگر بروند.

در این آزمایش یک سری از اپلیکیشن‌های مشخص را بر روی هر دو گوشی باز می‌کنند، سرعت اجرای اپلیکیشن و زمان بارگزاری آن در دو گوشی هواوی میت ۹ پرو و وان‌پلاس 3T مورد آزمایش قرار می‌گیرد. اپلیکیشن‌های بازی، مرورگر و شبکه‌های اجتماعی  و سایر اپلیکیشن‌های رایج از اپلیکیشن‌هایی هستند که در این آزمایش بررسی می‌شوند.

سپس نوبت به مرحله بعدی آزمایش فرا می‌رسد، در این مرحله پس از اینکه تمامی اپلیکیشن‌های مورد آزمایش باز شده‌اند، میزان زمان باز شدن دوباره آنها بررسی می‌شود. از آنجایی که در این مرحله اپلیکیشن‌ها از پیش باز شده و در رم قرار گرفته‌اند، میزان رم گوشی و همچنین مدیریت نرم‌افزاری مقدار رم مورد نیز برای اپلیکیشن‌ها مهم و تاثیر گذار است.

در این آزمایش وان‌پلاس 3T, شروع خوبی دارد و به سرعت هرچه تمام‌تر اپلیکیشن‌هایی که از پیش بارگزاری شده‌اند نظیر گالری تصاویر و دوربین را باز می‌کند، اما زمانی که نوبت باز و اجرا کردن اپلیکیشن‌های بازی فرا می‌رسد، این میت ۹ پرو هواوی است که گوی سبقت را از وان‌پلاس 3T می‌رباید. در مرحله بعدی نیز که اپلیکیشن‌های باز شده مجدد باید اجرا شوند،‌ هواوی میت ۹ پرو نمی‌تواند پابه‌پای وان‌پلاس 3T عمل کند و انصافا وان‌پلاس 3T سرعت بیشتری را از خود به نمایش می‌گذارد.

البته در مجموع باید گفت وان پلاس 3T و هواوی میت ۹ پرو به لحاظ سرعت عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود به نمایش می‌گذارند، و هواوی میت ۹ پرو با تاخیر بسیار کمی‌ نسبت به وان‌پلاس 3T اپلیکیشن‌ها را اجرا می‌کند.

در مجموع اگر از طرفداران گوشی‌های مجهز به سخت‌افزار قوی هستید پیشنهاد می‌کنیم به تماشای مقایسه سرعت میت 9 پرو هواوی با وان‌پلاس 3T بنشینید:

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.