اپل عنوان بزرگترین فروشنده گوشی‌های هوشمند را از سامسونگ گرفت!

بنا به گزارش جدیدی که از شرکت تحقیقات بازار Strategy Analytics منتشرشده، اپل حالا پرفروش‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در دنیا است و برای اولین بار پس از 5 سال سامسونگ را پشت سر گذاشت.

0

طبق این گزارش اپل در سه‌ماهه چهارم سال 2016 میلادی در کل 78.3 میلیون گوشی هوشمند را به فروش رسانده که این میزان 17.8 درصد از گوشی‌های فروخته‌شده بازار است.

از سوی دیگر، غول تکنولوژی کره‌ای موفق به فروش 77.5 میلیون دستگاه گوشی هوشمند شد که این رقم 17.7 درصد از سهم بازار را در برمی‌گیرد.

در ادامه گزارش می‌خوانیم: این بهترین عملکرد آیفون در طول یک سال گذشته بوده است؛ چراکه اپل توانست از اشتباهات سامسونگ به سود خود استفاده کند. سامسونگ به خاطر شکست گوشی Note 7 و باتری آن، جذابیت خود را برای جمعی کاربران از دست داد.

تولیدکننده چینی هوآوی، Oppo و Vivo نیز به ترتیب سهم 10.2، 6.7 و 5.8 درصدی از فروش گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده و در میان 5 فروشنده برتر گوشی‌های هوشمند جای گرفتند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.