اپ‌نت: قطع دسترسی به دوربین در اندروید با Camera Block

برای جلوگیری از سرقت‌های اینترنتی و نیز برای حفظ حریم خصوصی از اپلیکیشن Camera Block استفاده کنید. برای نصب این اپ نیازی به روت شدن گجت اندرویدی خود ندارید. دسترسی سارقان اینترنتی از طریق دوربین را به راحتی قطع نموده و از امنیت خاطر برای حفظ حریم شخصیتان برخوردار شوید.

0

تقریبا بیشتر کاربران اینترنتی می‌دانند که یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای دسترسی به دستگاه اندرویدی، وارد شدن از طریق دوربین آن می‌باشد. اکثر اپلیکیشن‌های ارتباطی نیز از دوربین دستگاه پشتیبانی می‌نمایند. کافی‌ست یک اپ برای نفوذ نصب کنند تا به راحتی به اطلاعات و عکس‌های شخصی کاربران دسترسی یابند اما با نصب Camera Block می‌توان کاملا از این خطر در امان باشد. این اپ به آسانی دوربین گجت اندرویدی را از کار می‌اندازد تا د رمواقعی که نیازی به آن نیست امکان دسترسی به دوربین نیز به هیچ طریقی نباشد.

به راحتی می‌توان لیست اپ‌های درگیر با دوربین را داشت تا برای هرکدام تنظیمات شخصی برای مسدود نمودن دوربین درنظر گرفت. این اپ از هر دو دوربین جلو و پشت حمایت کرده و هردو را نیز می‌تواند غیرفعال نماید. برای دسترسی سریع به اپ قابلیت ایجاد ویجت برای آن درنظر گرفته شده تا تنها با یک کلیک بتوان دوربین را به سرعت فعال و یا غیرفعال نمود. اپلیکیشن Camera Block می‌تواند بدافزارها را تشخیص داده و از دوربین دستگاه در مقابل آن‌ها پشتیبانی نماید. طراحی زیبا و ساده این اپ از ویژگی‌های خاص و جذاب آن به شمار می‌رود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.