شایعه: گلکسی اس 8 با باتری بزرگ‌تر از گلکسی اس 7 عرضه خواهد شد

مدت کوتاهی تا معرفی گلکسی اس 8 باقی مانده و این گوشی اساسا تلاش همه جانبه سامسونگ برای بازگرداندن اعتبار و همچنین بازگرداندن فروش فوق‌العاده پرچمداران قبلی است. در آخرین گزارش از این محصول، به نظر می‌رسد که سامسنوگ باتری‌های بزرگی را برای این محصولات تعبیه کرده است.

0

شرکت Samsung SDI که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت سامسونگ است وظیفه تولید و فراهم ساختن باتری برای گلکسی اس جدید را بر عهده دارد و بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده باتری‌های که قرار است روی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس استفاده شوند حجم بالاتری نسبت به بردار قدیمی خود یعنی اس 7 دارند. گلکسی اس 8 سامسونگ قرار است از یک باتری 3250 میلی‌آمپر ساعت استفاده کند و گلکسی اس 8 پلاس دارای یک باتری 3750 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. این عدد نسبت به 3000 میلی‌آمپر ساعت در گلکسی اس 7 و همچنین 3600 میلی‌آمپر ساعت گلکسی اس 7 ادج گامی رو به جلو است و ظرفیت بیشتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

البته این باتری‌ها مجبورند که صفحه‌نمایش بزرگی را تغذیه کنند. پرچمدار تازه‌ی سامسونگ قرار است در دو نسخه 5.8 اینچی و 6.2 اینچی عرضه شود. گرچه لازم به ذکر است که در قلب این دو گوشی پردازنده اسنپ‌دراگون 835 استفاده شده که کاربری بهینه‌تری از باتری نسبت به اسنپ‌دراگون 820 همراه خواهد داشت. همچنین شایعات از این قرار است که این دو محصول قرار است قیمتی بالاتر از نسخه‌های قبلی داشته باشند و به ترتیب با قیمت 800 و 900 یورو یا همان 860 و 960 دلار وارد بازار خواهند شد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.