سامسونگ هدفون‌های بی‌سیم نویزکنسلینگ خود را با گلکسی اس 8 معرفی می‌کند

این روزها تمام چشم‌ها به تاریخ رونمایی گلکسی اس ۸ خیره شده است، اما از قرار معلوم سامسونگ در کنار معرفی پرچمدار خود، محصولات دیگری را نیز رونمایی خواهد کرد، باخبر شدیم سامسونگ هدفون‌های بی‌سیم نویزکنسلینگ خود را با گلکسی اس 8 معرفی می‌کند.

0

طرفداران دوآتشه گلکسی اس ۸ انتظار داشتند تا سامسونگ پرچمدار بعدی خود را در کنگره جهانی موبایل که قرار است حدود یک ماه دیگر برگزار شود رونمایی کند، اما در این بین سامسونگ آب پاکی بر روی دست طرفداران پرچمدار بعدی این شرکت ریخت و اعلام کرد که تا اوایل سال آینده، خبری از رونمایی گلکسی اس ۸ در کار نخواهد بود.

باخبر شدیم که ظاهرا، سامسونگ طی رونمایی گلکسی اس ۸ خود، محصولات دیگری را نیز در آستین خواهد داشت و رونمایی می‌کند. یکی از این محصولات، هدفون بی‌سیم نویز کنسلینگ سامسونگ است.

اگر از طرفداران هدفون‌های باکیفیت باشید حتما آوازه هدفون‌های باسیم ANC سامسونگ به گوش شما خورده است، این هدفون‌ها کیفیت خوب و قابل قبولی دارند، اما سامسونگ در هدفون‌های بی‌سیم نویز کنسلینگ خود وعده داده است که صدای محیط را تا میزان ۲۰ دسیبل کاهش دهد، بدون شک این امر به بهبود تجربه گوش فرا دادن به موسیقی در این هدفون‌ها کمک می‌کند.

در این بین این پرسش پیش‌ می‌آید که اگر کسی، فردی را که این هدفون‌ را به گوش خود زده صدا کند، این فرد چگونه متوجه صدا خواهد شد. از قرار معلوم سامسونگ در هدفون‌های بی‌سیم نویز کنسلینگ خود فکر اینجای کار را نیز کرده است و در این هدفون‌ها شاهد معرفی ویژگی جدیدی با نام حالت Talk In هستیم، به این ترتیب، اگر هدفون در این حالت قرار داشته باشد، فرد قادر است صدای افرادی که وی را خطاب می‌کنند، بشنود.

همان‌‌گونه که اشاره شد، هدفون‌های بی‌سیم نویزکنسلینگ سامسونگ همراه با گلکسی اس ۸ رونمایی می‌شوند و قیمتی حدود ۱۴۰ دلار خواهند داشت، به لحاظ رنگ‌بندی نیز در این هدفون‌های جدید شاهد چهار رنگ، قرمز، سبز، مشکی و نقره‌ای خواهیم بود.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.