شرکت Caviar آیفون 7 طلا را با چهره ترامپ و پوتین عرضه می‌کند!

شرکت روسی Caviar دو مدل آیفون 7 طلایی منقوش به چهره ترامپ و پوتین را به بازار عرضه کرده است.

0

آغاز به کار دونالد ترامپ در سمت ریاست جمهوری آمریکا مخالفت‌های گسترده‌ای را در پی داشته است. با وجود این، در یکی از عجیب‌ترین اقدامات چند روز اخیر، شرکت روسی Caviar  تصمیم گرفته دو مدل 32 گیگابایتی از آیفون 7 را با درهای پشتی طلایی و البته پرتره‌های حک شده از دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین به بازار عرضه کند. روی درب پشتی این آیفون‌ها نشان‌های هر دو کشور و البته دو خط اول سرود ملی ایالات متحده آمریکا و روسیه هم به چشم می‌خورد. این آیفون‌ها در جعبه‌های چوبی قرار می‌گیرند و برنامه‌‌ای هم برای فروش آن‌ها در جعبه‌ای به شکل کره زمین وجود دارد. نماینده این برند اعلام کرده این شرکت ملاقاتی اختصاصی را با این دو رهبر انجام داده تا بتواند پرتره آن‌ها را روی آیفون‌های اپل استفاده کند.

قیمت این پک حاوی دو آیفون، 6650 دلار است و برای خرید هریک به صورت جداگانه باید 3313 دلار بپردازید. Caviar در کنار آیفون‌های یادشده داک‌های طلایی ویژه این دو محصول را نیز به بازار عرضه خواهد کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.