مشخصات احتمالی موتو جی ۵ موتورولا درز کرد

با گذشت حدود یک سال از رونمایی موتو G4، حالا لنوو و موتورولا در کنار یکدیگر تصمیم به آماده‌سازی سری جدید گوشی‌های Moto G5 گرفته‌اند.

0

پیش از این تصاویر غیررسمی را از Moto G5 Plus شاهد بودیم و حالا اطلاعاتی از آنچه به‌نظر می‌رسد Moto G5 و یا حتی Moto G5 Play باشد منتشر شده است. این اطلاعات توسط وب‌سایت برزیلی Tecnoblog منتشر شده که موتو جی 5 را با مدل XT1672 در لیست فروش یک خرده‌فروش آنلاین رصد کرده است.

موتو جی 5 پلاس به عنوان مدل بزرگ‌تر، از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی بارزولوشن تمام اچ‌دی در کنار تراشه اسنپ‌دراگون 625 بهره می‌برد و Moto G5 XT1672 هم به عنوان نسخه کوچک‌تر و با قدرت کم‌تر، به صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی و تراشه اسنپ‌دراگون 430 مجهز خواهد شد. این دستگاه هوشمند به اندروید 7.0 نوگت، قابلیت ارتباطی نسل چهارم، دو گیگابایت رم، 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و باتری 2800 میلی‌آمپرساعتی تجهیز خواهد شد. در بخش دوربین هم شاهد استفاده از دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو خواهیم بود. متاسفانه تصویری از موتو جی 5 پنچ اینچی منتشر نشده اما به‌نظر می‌رسد این گوشی هوشمند هم مشابه با نسخه پلاس باشد. سری جی 5 احتمالا در ماه مارس به بازار عرضه خواهد شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.