تماشا کنید: ویدئوی لو رفته از Xperia XA 2017 سونی

انتظار می‌رود سونی گوشی هوشمند جدیدی را جایگزین Xperia XA کند، اخیراً ویدئویی از این گوشی که در حال حاضر آنرا Xperia XA مدل ۲۰۱۷ خطاب می‌کنیم به بیرون درز پیدا کرده است.

0

گوشی هوشمند اکسپریا XA مدتی است که در بازار حضور دارد و انصافا باید گفت به لحاظ معیارهای یک گوشی‌ همراه چیزی هم کم و کسر ندارد، این امر باعث شده است تا پیش‌بینی شود سونی مدل ۲۰۱۷ گوشی اکسپریا XA را نیز روانه بازار خواهد کرد.

در این بین، اکنون شاهد انتشار ویدئویی نسبتاً طولانی از گوشی هستیم که مدل آن G3121 است، در این ویدئوی ۲ دقیقه‌ای این گوشی با مدل G3121 که به احتمال زیاد همان Xperia XA 2017 خواهد بود، از زوایای مختلف نشان داده می‌شود، منوهای گوشی و همچنین نسخه اندروید نصب شده بر روی گوشی را نیز در این ویدئو می‌توان مشاهده کرد.

اگر واقعا این ویدئو مربوط به Xperia XA 2017 باشد، می‌توان گفت که مراحل ساخت این گوشی تراز اول به پایان رسیده است و به احتمال زیاد در آینده بسیار نزدیک شاهد معرفی جانشین Xperia Xa 2016 از جانب سونی خواهیم بود.

به این ترتیب از آنجایی که حدود یک ماه دیگر تا برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷ زمان باقی مانده است، می‌توان احتمال داد سونی این مراسم را غنیمت شمرده و اکسپریا XA 2017 را در این مراسم رسما رونمایی کند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از سخت‌افزار به خدمت گرفته شده در اکسپریا XA 2017 در درسترس نیست، اما در ویدئویی که از این گوشی منتشر شده، شاهد حضور یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی هستیم. حضور اسپیکرهای استریو نیز در این گوشی دور از ذهن نیست.

در مجموع باید گفت اگر واقعا این ویدئو مربوط به اکسپریا XA نسخه ۲۰۱۷ باشد به احتمال زیاد تا یک ماه دیگر که انتظار رونمایی این گوشی تراز اول را داریم، شاهد اطلاعات و چه بسا تصاویر بیشتری از اکسپریا XA باشیم.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.