اپ‌نت:فوتبال انگشتی Stick Soccer 2

اگر از طرفداران بازی‌های ورزشی به ویژه فوتبال هستید، بازی Stick Soccer 2 قطعا برایتان جذاب خواهد بود. این بازی توسط استودیوی Stick Sports Ltd برای گجت‌های اندرویدی طراحی و ارائه شده است و تاکنون مورد استقبال تعداد قابل توجهی از کاربران اندرویدی قرار گرفته است.

0

در بازی Stick Soccer 2 به راحتی می‌توان تیم مورد نظر را تشکیل داد به این ترتیب که ابتدا باید ترکیب بازیکنان را تعیین نموده و سپس به طراحی و انتخاب سایر گزینه‌ها پرداخت. با پرداختن به این تنظیمات این بازی را به طور کامل می‌توان شخصی‌سازی نمود. می‌توان برای تیم و باشگاه یک اسم مشخص کرد تا فقط در انحصار خود کاربر باشد و در ادامه به انتخاب رنگ لباس آن پرداخت تا از سایر تیم‌ها متمایز بوده و نکته جذاب و منحصربفرد بازی امکان طراحی و ایجاد لوگوی باشگاه با سلیقه شخصی بازیکن بوده.

گل زدن در بازی Stick Soccer 2 به صورت بسیار مهیج و خاص اتفاق می‌افتد و در ادامه می‌توان باشگاه موردنظر را در رقابت باشگاه‌های اروپایی قرار داد تا با به ثمر رساندن گل‌های ویژه به مراتب بالایی در سطح اروپایی برسد. در طول بازی با به دست آوردن امتیاز می‌توان از امکانات بیشتری برای ارتقای سطح باشگاه و یا اقدامات در جهت شخصی‌سازی آن بهره برد. حتی این باشگاه مجازی می‌تواند باشگاه طرفداران داشته باشد و آن را در سطح جهانی ارتقا دهد. گرافیک عالی بازی در کنار موسیقی مهیج آن با وجود حجم کم Stick Soccer 2 یکی از مزایای ویژه آن به شمار می‌آید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.