اچ‌تی‌سی یک پرچم‌دار جدید با اسنپ‌دراگون 835 در سال 2017 عرضه خواهد کرد

اچ‌تی‌سی برنامه‌ای برای عرضه کردن تعداد زیادی گوشی در سال ۲۰۱۷ ندارد، اما معرفی یک پرچمدار قوی با چیپست اسنپ‌دراگون ۸۳۵ از جانب اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۷ تایید شده است.

0

چشم طرفداران گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی به تازگی با گوشی پرچمدار اچ‌تی‌سی یو آلترا در مراسم 2017 CES روشن شد، این گوشی تراز اول که صفحه‌نمایشی 2K دارد و از یک صفحه‌نمایش کوچک نیز بهره می‌برد به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز است و می‌توان گفت به لحاظ سخت‌افزاری چیزی کم و کسر ندارد، اما باز هم اچ‌تی‌سی یو آلترا نمیتواند دل هواداران اچ‌تی‌سی را که طالب پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۳۵ در پرچمدار اچ‌تی‌سی هستند را بدست بیاورد.

چیالین چانگ، مدیر واحد موبایل اچ‌تی‌سی، در جدیدترین مصاحبه خبری خود خیال طرفداران گوشی‌های پرچمدار اچ‌تی‌سی را راحت کرد و از عزم اچ‌تی‌سی برای عرضه یک گوشی تراز اول با سخت‌افزار قوی و پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵ در سال میلادی جاری خبر داد.

مدیر واحد موبایل اچ‌تی‌سی در صحبت‌های خود تاکید داشت که موقعیت استفاده از یک پردازنده جدید و قدرتمند، موقعیتی نیست که اچ‌تی‌سی به راحتی آنرا از دست بدهد و زمان‌بندی معرفی اچ‌تی‌سی یو آلترا به شش ماه پیش بر می‌گردد که در آن زمان اسنپ‌دراگون ۸۲۱ برای خود چیپست قوی بوده است.

با توجه به سخنان مدیر واحد موبایل اچ‌تی‌سی می‌توان اینگونه برداشت کرد که اچ‌تی‌سی مدتی را سرگرم ساخت اچ‌تی‌سی یو آلترا بوده است و قبل از معرفی اسنپ‌دراگون ۸۳۵، تصمیم روانه کردن اچ‌تی‌سی یو آلترا را به بازار گرفته است.

از طرف دیگر اگر دقت کنید، مدیر واحد موبایل اچ‌تی‌سی در صحبت‌های خود اشاره‌ مستقیمی به استفاده از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۳۵ نکرده است، اما از آنجایی که گفته است از یک پردازنده جدید و قدرتمند در پرچمدار بعدی خود استفاده خواهد کرد، بدون شک می‌توان حضور اسنپ‌دراگون ۸۳۵ را در پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی حدس زد.

در این بین با در نظر گرفتن اطلاعات محدودی که از پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی در دست است نمی‌توان در خصوص زمان‌بندی عرضه این گوشی به بازار حدس و گمان برد، اما از آنجایی که اولین حضور اسنپ‌دراگون ۸۳۵ در پرچمداران سامسونگ تایید شده است و این گوشی‌ها نیز اوایل سال آینده معرفی خواهند شد، می‌توان حدس زد که پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی با چیپست اسنپ‌دراگون ۸۳۵، در بازه زمانی زودتر از تابستان آینده رونمایی نخواهد شد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.