شیائومی در کنگره جهانی موبایل بارسلون شرکت نخواهد کرد

حدود یک ماه دیگر کنگره جهانی موبایل بارسلونا که بزرگ‌ترین رویداد موبایل دنیا به حساب می‌آید برگزار می‌شود، در این مراسم سلاطین موبایل و فناوری حضور دارند اما باخبر شدیم شیائومی غایب بزرگ کنگره جهانی موبایل بارسلونا است و در این مراسم حضور پیدا نخواهد کرد.

0

علاقه‌مندان به موبایل و فناوری‌های جدید به‌ خوبی می‌دانند که یک ماه و یک روز دیگر تا کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷ زمان باقی مانده است، در این مراسم سلاطین بزرگ موبایل را شاهد خواهیم بود و گفته می‌شود که چشم طرفداران پرچمدار جدید ال‌جی به گوشی ال‌جی جی ۶ نیز روشن خواهد شد. با این حساب انتظار می‌رفت شیائومی نیز که یکی از بازیکنان اصلی صنعت موبایل چین است در این مراسم حضوری قدرتمند پیدا کند، اما بنا به جدیدترین اخبار، شیائومی غایب بزرگ کنگره جهانی موبایل بارسلون ۲۰۱۷ خواهد بود.

این خبر برای افرادی که با سابقه شیائومی آشنا هستند غیرعادی به نظر می‌رسد چرا که سال گذشته در این مراسم شاهد حضور شیائومی و رونمایی از گوشی تراز اول Mi 5 بودیم. یک سال پیشتر از آن نیز شیائومی در کنگره جهانی موبایل بارسلون حضور داشت و هیوگو بارا که اکنون به فیس‌بوک نقل مکان کرده، در آن زمان از برنامه‌های بعدی شیائومی برای صنعت موبایل خبر داد.

به این ترتیب می‌توان از این حرکت شیائومی این‌گونه برداشت کرد که هنوز این شرکت بزرگ چینی آماده رونمایی Mi 6 خود نیست و کاملا منطقی است که دست خالی نمی‌خواد در کنگره جهانی موبایل بارسلون حضور پیدا کند. البته زیاد هم روی این حدس و گمان‌ها نمی‌توان حساب باز کرد چرا که شیائومی فقط اعلام کرده که در این مراسم حضور پیدا نمی‌کند اما سخنی از دلیل عدم حضور خود به میان نیآورده است.

همان‌گونه که حتما به خوبی می‌دانید شیائومی بازار اصلی خود را چین می‌داند به این ترتیب شاید هم دلیلی برای حضور در یک نمایشگاه بین‌المللی نمی‌بیند و قصد دارد تمرکز خود را برای حضور بیشتر در بازار پر رقابت چین جمع کند.

androidauthority.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.